Thursday, February 2, 2012

Wordless Friday Bole?


Gambar nih dh cukup menyatakan perasaan aku...d lubuk yang terdalam... Panas hati ngan BOS! Bos yang tengah meroyan.. haish! ntah apa2 silap tiba2 jer nak marah.. dh ckp belakang2.. depan aku x jugak berani dia nak kutuk.. nak tunjuk la tuh dia berkuasa la sangat.. Helloooo Bos.. kerja saya dh settel okeyh! kerja awak jer yg x settel... 

Nak marah2 org...piiiirahhh! cm dier je ada perasaan.. cm la staff dia suma ni hati batu ke apa.. sukati dia jer nak arah itu dan ini.. depan Big Boss.. wat muka manis! tunjuk dia busy itu dan ini.. berlagak! mcm suma kerja dia yang wat.. hakikat... sebaliknya..

Watever la bos! mesti ko nyer hormon x stabil kot.. aku maafkan je la.. esok2 aku marah lagi.. huh! kadang2 rasa malas betul nak layan kerenah bos yang kita dh taw azali lagi dia mmg cmtuh... syukurlah bos sbb dpt staff yang memahami dirimu.. taw kala ko happy taw kala ko xda mood...

p/s : Nanti dh jadi boss try faham perasaan org bawah... pastuh kalo keja jangan memilih, belajar dr bawah.. kalau terus d atas mcm tu lah gayanya... Tp x jugak kan... ada yang berada di atas tetap prihatin ngan org bawah... apa2 je lah.. yang penting happy! :)

No comments:

Post a Comment