Tuesday, April 19, 2011

Cinta Gila....Kenapa??

asyik tanya aku dgn word KENAPA??? dh mmg cmtu nak wat cmna...x plu dpersoalkan KENAPA....okeyh......


1. KENAPA selalu kol?
- sbbnya xle blah r kalo x dgr suara..... kalo x mood satu hari xde....mengenang je org jauh...


2. KENAPA selalu anta mesej bukan2?
- sbbnya...dh xde teman nak gadoh..slalu gadoh ngn ko jer... skrg xde org gadoh cm sunyi lak...


3. KENAPA ungkit lagi menda lama,dh taukan xda apa2 lagi?
- sbbnya...best ape men ungkit2....supaya ko sedar sket.... kalo x d ungkit xla ko sedar apa aku rasa...perasaan ko je aku kena jaga, aku?? hati aku...penah ko nak kesah? msti ko slalu cakap dalam hati "ada aku kesah?"


4. KENAPA masih mengharap?
- sbbnya dulu jugak ko pernah cakap... walau apa pun terjadi bejuang demi cinta... ko nak aku jer....sedaya upa ko carik aku...sedaya upaya ko pujuk aku... fine!! dh aku terima balik..ko main2kn aku lagi dan sekrg ko men tinggal2 jer... mmg ko cmtu ke... umpama habis manis sepah ko buang merata2 erk?! aku mmg x mengharap pun...sbb aku taw... aku mmg xda JODOH pun ngn ko lagi...tp bg aku masa tuk lupakan ko spnhnya...ada PAHAM..!!!


5. KENAPA selalu kol tapi ssh nak bsuara?
-sbbnya....satu jer...sy rindu nak dgr suara awk jer... bila dgr suara awk..sy x mmpu nak bcakap apa2 pun.... awk faham x? awk pernah ke rasa syg kt org sampai cmtu skali?? itula sy....dh syg sgt kt awk...awk wat cmni.....hmmmm


pagi2 dh wat aku rasa cm emosi.... mmg banyak hal aku nak setel bila jumpa ko....
hurm! kena fokus arini..xle lewa2..byk keja nk kene setel....huhuhu

5 comments:

  1. oi oi.... bukan tak terimak juak ka nak putus?=p patut kitak padah sik mok bila nya mintak break.. hehehehehe.....

    ReplyDelete
  2. dipisahkan...bila hati dh jemu/tensen tahap gaban... tym ya pun i rela juak even ssh... skrg still carik2... biasala...suma menda ya takes tym kan... sooo...beginila rasanya.... rs nk cr gadoh jak..masing2 rasa nak menang dikpun.... tp gadoh2 bukan apa2 pun menda kecik kuman jak.... erkk...!!! =)

    ReplyDelete
  3. hahahahaha... ya nama mintak perhatian...=P

    ReplyDelete
  4. kurang kasih syg...biasa slalu d berik kasih sayang...tiba2 hilang...huhuh rs xda org syg... hehee..mok jugak d sayang2 bah...

    ReplyDelete