Thursday, February 10, 2011

Pls Dont B sad

Sudah2la wahai airmataku...
Janganlah kau tangisi lagi semua yang terjadi...
Kuatkan dirimu..

Hakikatnya diriku dh terlalu lemah..
lemah x bermaya..
Ku kuatkn diriku...
Berdiri di bumi yang nyata,,

Sesak nafasku..
mengenang apa yang terjadi..
Aku tahu memang sebegini rasanya hati bersedih...
Menangislah...menangislah...
tapi sampai bila...

inginku berlari jauh dr duniaku..
inginku pergi...dr dia yg pernah ku sayang..
tapi kuatkah aku..
aku yang masih mencari dia...

tenangnya dirinya..
kuatnya dirinya...
aku?? lemahnya..

hatiku tertanya2..kebenaran di sebalik semua ini..
andailah ku tahu... 
mungkin aku xkn kecewa sperti ini..

*menangis lagi...!!!!*

2 comments:

  1. kamek sik tauk nak cakap apa.. nak tanyak kamek sik berani.. lucu bila kita diam dalam kereta.. apapun, mun kitak rasa nak cakap, cakap jak pasal ya.. kamek sik kesah nak dengar.. kadang2 bagus dapat cakap apa yang kita rasa.. sekurang2nya kita lega walaupun sekejap...

    ReplyDelete
  2. tanks for ur concern cik Nie.. belom tibanya ada kekuatan nak bercerita... kelak berembeh jak aik mata~ =) dats y i try to do many2 work tuk elakkan dr fikir menda ya.. but! when i alone..menda dtg lagi~ lumrahkn...try to b tough even feel suffer~

    ReplyDelete