Wednesday, February 9, 2011

Ketenangan Abadi

Tenang..
Itula yang dapat aku rasakan...
Benar.. Inilah ketenangan yg abadi...

walaupun tiap kali bangun pagi...aku akan mengelamun seketika...
dgn memulakan " Im single!!" 
bukan apa pun..saja mengingatkan diri bahawa aku skrg sudah sendiri...
sendiri lagi~

Nangis mungkin masih..tapi bkurang sedikit...
cukupla untuk mengenang kisah sedih dan duka...
cukupla..

smlm aku dan dia berchat d FB...

aku: cmna rasa skrg?
dia: entahlah, xtau nk cakap cmna.. awk?
aku: entah..
dia: puas dh sy fikir hal ni... sy dh x sanggup buat awk bersedih lagi...
sy xnk awk kecewa lagi dgn sy...
aku: xpala, mungkin dh ditakdirkan begini..
dia: tp sy masih sayangkan awk...
aku: xpala...walaupun sy masih lagi sygkn awk..tp mungkin ini yg terbaik... *sedeh sgt*
dia: jg diri....
aku: awk pun...gambar or apa2 yang sy bagi kalau awk xnk awk buangkanlah...
dia: bole x sy simpan gambar2 awk..
aku: terpulang, tapi jaga elok2 kerana suma tu umpama maruah sy.. emm..rs nk return back~
dia: sama...tapi.. okeylah..nak out skrg...
aku: ok... 

arghh...sudah2lah aku..cukupla..jgn lah lagi mencari sesuatu yg x pasti... biarlah dia...
*still xle terima hakikat..walau dlm pasrah ku merelakan sumanya berlaku..

sedaya upaya...menjauhkan diri dari kebiasaan...

tepon..?? perlu ke aku off?? sbb aku masih lagi terlilau2 menanti mesej yg XKAN ADA..

ermm..xda lagi kata2 syg menemani hariku...sumanya menjadi bisu... SILENT~

"wahh, canteknya adiah ni.."
" Oooppss..terlupa plak org busy nk sambut valentine day"
"x sambut pon"
"tapi rasa nak bagi sesuatu...padanya"

*Tapi aku dh SINGLE...so apa maksudnya lagi...perlukah??"






2 comments: