Thursday, January 5, 2012

Membuat Onar



Yups! itu yang tengah aku wat d dalam bilik yang sejuk mcm peti ais.. xde keje ke aku? hahaha.. ada keje tapi xda.. bosan sementara nanti tender yang d wat approve by Managing Director aka MD.. aku p la blog aku nih yang xla berapa comel mana pun.. Niat d hati nak men2 klik jer apa yang da dalam blog nih.. pendek kata nak mentouch-UP kan laaa... supaya bertambah comel.. sikit jadilaaaa....

aku nih bukan org pro pun bab2x wat blog.. sbb aku suka sangat bab2x menaip dan menulis nih. Kalau dulu2x aku suka menulis dalam buku apa saja yang hati aku rasa.. marah ke..sedih ke..suka ke aku suka letak dalam sebuah buku kira cam buku diari... Tapi sejak kantoi buku tu d baca leh family tym form 5 camtuh.. aku dah serik dah... almaklum aku tinggal kat asrama.. khazanah berharga tu aku letak kat bilik ku.. confident level tinggi aku simpan kt ceruk almari.. tapi d jumpa leh mak yang sibuk je kemas2 bilik aku yang berdebu.. yer lah kan kalo balik umah sebulan 2 kali... xde org plak yang dok lam bilik mana x nya bdebu.... Okeyh balik pulak cerita asal, sbb dh lama x menulis, minat beralih plak ke menaip.. erkk.. sama je kan.. (*bezanya menaip tekan2 keyboard, menulis guna pen... dua benda yang sama tapi tetap berlainan... ) aku pun berjinak2 wat blog.. tym study degree dulu ada jugak blog.. tapi x explore byk coz mmg x reti... aku wat blog yang ni pun sbb dulu aku xda teman tuk luah segala terbuku d hati... nak cerita kat teman cerita yang sama, opcoz lah kan dorang boring.. asyik cerita aku je dorang nak dgr.. almklum dulu cerita aku sadis la sangat.. kawan2, kazen, family suma x taw apa ku rasa.. sbb mmg aku x suka sbnrnya bcerita.. tensen sgt simpan suma menda sorang2.. nasib bek ada blog.. luah je apa nak d luah, share apa2 je nak d share.. walau xtaw la ntah ada org yang dikenal intip blog ni dalam diam..hehehee... xper, yg pentingg korang diam2 je k.. lol~


Okey! aku dh melalut sampai ke kutub utara dh ni... balik pada tajuk entri aku arini.. aku telah wat onar kt blog aku.. klik punya klik.. abis suma setting berubah, gara2 nak wat banner cam blog org len.. nak mintak ajar org, segan plak..nanti org taw kita da blog, pastuh haruslah dorang men terjah blog aku kan... dan hasilnya onar yang aku telah wat.. telah jd hancuss ku rasa.. theme background aku dh aku x jumpa mana nak setting balik... tu r dajal sangat tangan! huhuhuuh


apapun aku akan usha lagi nak wat blog nih cantek2x... chaiyokk!!! tgk banner yang aku wat tuuu... ahaaa permulaan yg baik.. nnti wat lagi baik.. yg kt atas tu x cantek lagi.. tp aku reti dh camna nak wat next tym.. heheheee...


Harap2 org jangan keji la sgt2 tgk aku nyer blog, kalo ada yg dtg singgah sini.. *malunyerr*


p/s: Malu bertanya sesat jalan... :P


2 comments:

  1. cantik dah ya.. bukan boleh set nya pegi tengah2 ka? ka ktk saja polah nya tepi sikit? er..

    ReplyDelete
  2. masalahnya x tauk nak adjust..lol! hahaha malu eyh

    ReplyDelete