Sunday, January 8, 2012

Bebanan Ku Tanggung

Ya Tuhanku,
Terasa berat kepala ku.. Dh hampir 3 minggu aku merasa sakit kepala yang amat sangat.. x tertanggung aku rasa.. Hendak di katakan gara2 sakit gigi, gigi yang sakit dh d cabut pon.. nak kata stress sesangat.. aku rasa aku leh handle.. Tapi dengan bebanan kerja yang ditanggung wat kepala aku yg pening bertambah pening...


Nak dikatakan pening, x jugak, tapi yang ku rasai adalah sakit... Urat terasa tegang dibahagian kepala sebelah kiri.. Ya Allah, dugaan apa lagi yang harus aku tanggung.. dengan sakit yang sedia ada yang tiada penyembuhnya pun aku dh hadapi dengan pasrah, janganlah kau tambahkan lagi beban yang aku rasa... terlalu sakit.. Seyes! aku hanya mampu bertahan je nih, rasa hati meronta2 jer, aku rasa bagai nak marah.. tapi suma tu ku pendam! aku xnk xpasal2 org x besalah menjadi mangsa keadaan..


Malam tadi xle tdo dgn lena.. x taw pahal.. kepala asyik fikirkan sesuatu yang harus aku lupakan..dan harus aku xle fikirkan.. tapi bukan dayaku tuk menghalang suma ni....


Hurm... moga apa yng aku alami ni hanya seketika... :(

1 comment:

  1. kitak stress ya... hemm... ada benda yang kita fikir, tapi kitak cuba nak elak dari berfikir, ya polah kitak stress...

    ReplyDelete