Tuesday, April 19, 2011

Perlukah....?

hurmmm....malas betol rsnya nak layan perangai org....
perlukah nak tunjuk betapa ko bahagia kat org......
seyes! aku xnk la nak emo2 nih...tp kan...tau la jugak aku ni sapa...


benggang sket rasanya bila org d percayai...my cuz.. mcm ckp suma dier je ada...
im happy for you...you get happiness in ur life...u have a good husband n will b mommy next month...


okeyh...aku gtaw aku g KL...fine! hidup single...bjoli n enjoy la kan...bukan bjoli pe jugak pon....
siap gtaw...kalo nak enjoy jaga batas... okeyh... nape erk? slama ni aku x jaga batas ke...teruk sgt ke aku d depan matanya...taw caring, tp kadang2 wat aku sakit hati... yelah suma husband dier wat je bagus... suma laki yg jd boyfren aku je x betul... mak dier apatah lagi siap puji2 menantu...* sian kat mak aku... mak, xpe mak... anak dara mu ni kalo x kawen pun xpa...don worry...im happy!! kalo2 esok kene menantu x betul wat sakit mak kan...biarla org nak puji sapa2 pun mak. jgn lah nak dgr ckp org...esok2 keadaan org kta x taw....


bukan aku nak emosi sembarangan..yelah...kadang2 my cuz sejak dier kawen x mcm dulu... xkisahla...hidup dier dh da org yg lebih penting.... tp apa aku wat suma x betul.... cm suma je salah..pelukah aku d cakap cmtu...


dulu suma org bangga kt dier... amik jurusan doktor...suma la sedara dok puji..pastuh bandingkan aku ngn dier.... okeyh!! aku diamkan je la.... alhamdulillah, tuhan masih kuatkn daya ingatan ku... aku dpt jugak sambung amik degree siap dalam kejuruteraan...dier lak quit prubatan amik bisness coz xle ketchup...
tym tuh suma nak tebeliak mata tgk aku amik degree...even xla pandai cmna pun siap jugak amik degree... siap pointer stp semester suma nak amik taw......perghhh!!!


skrg...dier dh kawen ngn anak org kaya... aku?? x kawen2.... pastuh suma tnya aku napa x kawen... siap latar belakang laki keje apa pun nak taw.... perlu sgt ke kekayaan.... bg aku cukup la dpt laki bg aku makan minum tmpt tggal kasih sayang seadannya...dh okeyh!! xyah keje berhutang2.....
xperlu la nak banding2 aku ngn dier... skrg nak dpt baby...makin suma seronok... 


x jeles pon...mmg ko berhak dpt suma tuuu... pls la.... just let me go...sy mau bebas... xnk org suka wat propa ngn saya boleh tak?????


aku nak wat apa..pegi mana suka hati aku la...x pelu caring sgt... taw aku jg diri... xsuka org obses caring nih... seyes aku x jeles kebahagian org...tp rimas jika asyik suma ko je ada...aku xda...bosan dowh!!!


*aku marah ni...!!!! 

2 comments:

  1. baca entri kak d.. kitak akan leput ati jak tetak ngan urang pangey kedak ya kak.. hehehe....

    ReplyDelete
  2. dh mek baca...yalah manusia bah...hrmm mcm2 jak..

    ReplyDelete