Thursday, April 21, 2011

Windu Kew...


hope dier x taw kewujudan blog nih...hope dier x taw aku letak ni lam blog aku....hak3x.....

eh kamu...kamu rindu kew?? rindu kawan yg kiut ni kan....

kamu tau, sy hampir marah tahap dewa dgn kamu... kamu buat 1 lagi akaun FB guna nama len.... napa byk sgt akaun FB??? byk peminat ke or nak selindung dr aweks2.... ahaaaa...
kamu sudah ketahuan.....

kamu, cmna perasaan awek kamu erk...?! kalo lah dier taw kamu rindu ompuan len.... dan semestinya yang kena amukan sakan adalah sy yang kiut nih...

seyes kamu, sy takut sgt2..... keadaan membuatkan sy nih nampak cm mengejar lelaki yg dh da milik org...seyes!! sy malu... sy xnk spt itu....tolong lah.....

kamu, nape kamu mudah ckp windu nih... bg sy la....sy nak ungkap rindu dgn boyfren sy dulu amik masa...apatah lagi nk ckp i love U....berbulan masanya boyfren sy nnti...even dalam hati nih....bukan main seksa menangung rindu pastu perasaan ni cm nak jerit je bgtau I LOVE U kat boyfren.... mahal sungguh bg sy ayat tu..... baik2 yer ngn kata2 awk.... nnti x pasal2 ompuan lain mudah perasan...termasuk aku kot....so aku try nak elak aku perasan.....hak2x....

eh kamu, xlama lagi kamu balik sini kan...dh dpt transfer... risau sy... nape risau erk.... takut sy tergoda dgn kamu kaliiiiiiiiiiiiiiiiii.....hahahahaa... huish!! x bek kaco boy org....

*sshnyer kalo bkawan ngn dak laki nih, takutnyer satu jer, awek dier marah...cm aku jugak...sapa ompuan dekat ngn boyfren aku mesti aku emoooooooooo..!!! nk wat cmna kan... itulah hidup...mcm2 ragam.... =)

1 comment:

  1. mun kamek, nang kamek ngamokkk... serius... hahahhahahahhaha.......

    ReplyDelete