Tuesday, December 20, 2011

my Mom

I love my mom no matter what we go through and no matter how much we argue because I know, in the end, she’ll always be there for me.

Kadang-kadang rasa terharu ngn mak, walau aku ni biasanya berperangai sengal camna pun.. baik buruk kita, mak lah org pertama yang akan sokong kita.. sejahat2 anak pun dia akan back up.. walau pastuh dia akan kenekan kita balik... di mata org..mak akan buat anak dialah perfect walau xla sampai menjaja anak kan.. syg sgt! dia taw aku sunyi sgt2.. dia taw aku bosan sgt.. letih cmna pun dia akan bw aku jenjalan.. eh! terbalik plak kan.. patutnya aku yg bawa mak..nasib la anakmu ini masih fobia bawak kete..huhuhu..kalo dh x fobia pasti anakmu nih x reti dok diam kt umah kan? ada hikmah tuuu... 



Worry doesn't do one thing to change the course of events from happening the way that they were going to anyway

Someone who really loves you sees what a mess you can be, how moody you can get, how hard u are to handle, but still wants u in their life.




No comments:

Post a Comment