Tuesday, December 20, 2011

Biar Org Kata

‎# Aku belajar melupakan seseorang yang melupakan aku~

# Aku belajar memaafkan semua yang menyakitiku aku~

# Aku berlajar untuk menjadi yang terbaik untuk orang yang aku sayang~

tetapi satu yang tidak mampu untuk aku pelajari adalah
"Aku harus bisa tersenyum disaat orang yang aku sayangi bermesra dengan orang lain"

:
:
:
:

Benar apa aku dengar :

"Lepaskan cintamu, jika dia kembali dia akan jadi milikmu,
jika tidak, dia tidak akan pernah jadi milikmu..."

Aku tinggalkan cinta demiNYA,
masa untuk kita siapkan diri,
jangan pernah takut pada jodoh,
ia sudah tetap,
tunggu aku
jika perlukan aku..
jika tuhan mengizinkan..
aku akan menjagamu seumur hidupku..
Jaga diri...


psst:: xkisahla org nak cakap aku cmna.. hampir tuli telinga ku mendengar kata org.. xsatu pun menyenangkan hatiku... biarlah aku hidup dgn caraku, jalanku.. yang penting aku bahagia.. sedih dan senang sudah ku rasa.. perit getir dah ku lalui.. aku tetap aku.. membahagiakan diriku adalah langkah terbaik dari aku membahagiakan dan menyenangkan perasaan org lain.. kejam? biarlah selama aku menjadi baikpun ada org fikir perasaan aku? xdakan? so? ada aku kisah ttg perasaan ko? erkkk!! *emosi plak!*



No comments:

Post a Comment