Tuesday, November 22, 2011

Mimpi

Semalam mimpi berjumpa dia... ntah napelah pandai muncul dlm mimpi..hati bdebar-debar?? owh tidakk.. xda rasa apa2... yg peliknyer.. dalam mimpi tu aku tgk gambar dia kawen... ker ini yang aku nanti2kan sampai termimpi2 plakkan... huh! perasaan sakit xda la sgt.. tp mcm tgk muka dorang bgambar cm happy2 jer.. omg!! mimpi okeyh! belom lg real aku tgk gambar dorang kawen.. mo x kacau jiwa nih... tapi aku try nak jauhkn diri dr melihat menda2 yang leh wat aku sakit hati... dan menyakitkan hati...

dalam mimpi tu jugak aku jumpa dgn seseorang... seseorang yg sama dgn aku sewaktu belajar.. kite org mmg kawan la...tp rs cm len plak lam mimpi tu...
dan pagi ni plak... aku dpt cite yg dier dh da empunya diri..tu pun kawan aku yg bgtaw..e..eh! cm pelik jer aku lihat.. mimpi dan kebenaran...xminta pun org leh sampaikan taw... mimpi hanyalah mainan tido..tapi mimpi jugak boleh menyampaikan maksud di sebalik kejadian...

Mimpi tetap mimpi..kenyataan ada dpn mata.. hidup kenalah berpijak d tanah..sekali skala jer boleh d awang-awangan..erkk!! Xnk fikirkan sgt sal mimpi tuh..perasaan boleh bcampur aduk d watnya... moga d jauhkn dgn menda2 x baik sudaaaaaaa....hmmmm

hari ni nak kata free sgt x jugak.. hakikat badan rs nak demam.. nak apply cuti nak rehatkn diri.. rs cm lama jer x cuti.. eh! ye ker... rsnya lah kot... 

so betapa boringnyer aku kt opis nih... boring bukan sbb xda keja tapi malas.. OMG!! 



p/s: Suka tgk cita TENTANG DHIA... cerita tu leh kurang hampir dgn apa yang aku lalui... dan aku berharap dpt jumpa lelaki spt ZIKIR... *wink!*

No comments:

Post a Comment