Tuesday, November 22, 2011

Aku Bangga Menjadi Anak Malaysia..


Menang atau kalah..aku tetap bangga menjadi org malaysia..
Seronok semalam tgh match antara Garuda Vs Harimau Muda... dan akhirnya Harimau Muda WONNN!!!! Tahniah sesangat..

semalam, sakit jugak ler anak tekak terpekik telolong mcm org meroyan nengok bola.. my dad pun surrender taw kalo tgk aku tgk game football.. hilang pulak kesopanan dan kesusilaan yang tersimpan.. OMG! aku mmg xleh tahan kalo tgk bab2 menda yang leh wat aura excited ku melambong... mcm org baru jumpa dunia kot..hahahaa

Xnak la tulis entri ni pepanjang takut plak terover p kutuk2 kan.. apapun..Tahniah yer ngn harimau muda... love u badroll...erkkk!! hahaha
suka tgk muka dier..sweetttttt sgt...!!! 

p/s: i miss u last nite.. don know y.. siap bc yasin hilang kan rs kegusaran.. xnk rindu kamu lagi.. plslah menjauh dr hidup aku... :( oopss! tersedih plak kan.. okey kite nak happy2 jer... AAAuuuuMMmmmm!!!! :)

No comments:

Post a Comment