Sunday, November 20, 2011

kenangan Kuat Mencengkam Jiwa

Pepagi dh letak entri yang sentap2nyer.. OMG! nak share sikit sal hati ni kt dunia maya ni jap.. biar luah kt sini dr pendam2..menambah luka.. 
Kadang2 aku x faham dgn diri sendiri.. sejak dia kawen..ati ku ni cm kuat jer fikirkan dia.. seyesly, xnk dh fikir pun..dh try to be redha dgn suma yg terjadi.. TAPI yang x leh tahan tu.. kenangan semakin hari semakin suka bebeno menerjah kepala otak aku.. mmg lah kadang2 dia okey sikit kepala otak ni dr fikirkan laki tuh.. tp kalo dia nak terjah men terjah jer.. semua kenangan dr mula kenal sampai benda2 menyakitkan masok.. AKU XNK FIKIR dan XNK pun INGAT LAGI.. nape erk.. tuhan uji perasaan aku lg ker? Aku x cukup redha ker? 


Aku xnk la menyayangi, merindui, mencintai, mencari...lelaki org!! AKU XNK.. aku da maruah.. aku bukan ppuan yang obses nak kejar lelaki.. ker dia rindu aku sampai aku xleh lupakan dia.. OMG!! penat weii, penat fikirkan dia.. hati ku ni nak jer call dier xpon p carik dia.. tapi aku xnk wat cmtu.. aku lagi menghargai dan menjaga ati belah pihak dia.. walau sblm ni pihak dia wat x kesah jer soal hati aku.. aku xnk bdendam..xnk jugak biarkan hati aku sakit.. pls lah kesian kt hati aku.. luka berparut2 jer.. 


YA ALLAH, aku mohon padamu.. hilanglah segala ingatanku padanya, kenangan ku biarlah berlalu pergi.. aku xnk menyusahkan hidupku, diriku dgn mengingatinya.. berdosa bagiku mempunyai perasaan itu pada lelaki yang telah ada title suami org.. biarlah.. biarlah dia pergi dgn org yang menjadi pilihan... Aku dh penat dh..skrg aku fokus ngn diri aku sendiri jer.. sunyi?? sape x sunyi jika org dh biasa da org yang amik berat.. tp aku xnk gopoh dah sal jodoh ni...


hurmm.. kenapa erk..ingatan aku masih kuat padanya.. mungkinkah satu hari nanti perasaan ini akan hilang? mungkinkah aku akan bjumpa dgn seseorang yang boleh wat aku melupakannya.. 


Aku x mengharapkan yang lebih2.. jika isteri yang dia pilih ni mampu jaga dia sebaiknya.. mampu bersama dia ssh dan senang.. itu dh mampu buat aku tenang.. aku harap ppuan tu mmpu menghargai dia dgn sebaiknya.. bukan sng, tuk aku melepaskn dia..aku harap ppuan tu jgn mensia-siakan setelah usha dia tuk dapatkan dia berjaya.... 


Ya Allah, kuatkanlah aku dan jangan biarkan aku berputus asa.. Amin ya Rabb...

No comments:

Post a Comment