Thursday, July 7, 2011

Sakit

terasa berat beban yang aku rasa d hatiku..seolah2 ada batu yang besar telah menghempap diriku...
menipu dan terus d tipu... mmg inilah yang aku dpt darinya...bjumpa dgn laki2 yang entah kenapa tuhan pertemukan...


berat kepala ku...berat lagi aku menangung segala amarah dan perasaan kecewa... aku nak pergi jauh...jauh dari keluarga jauh dari segalanya... aku nak menangis tapi aku x kuat nak menangis... ibu dan bapaku dan perasan dgn muka ku yang sembab dan sikapku yang tetiba sugul...


Terima Kasih dgn insan yang bernama S... terima kasih inilah pembalasan segala kepercayaan, sgla kasih sayang dan segala2 yang telah aku korbankn utk diri kamu...


Terima Kasih kerana memusnahkan diriku, menghancurkan harapan ku.. 


Kejam ku rasa d pertemukan dgn dia...kejam..sungguh kejam..permainan yang d hasilkannya begitu indah, begitu berhati2..


aku rasa aku sungguh fobia berdepan dgn org sptnya... HIDUPKU MUSNAH GARA2 dia.....


Moga Allah membalas segala kejahatan yang d perlakukanya padaku.. kejamkah aku jika aku berdoa yang buruk kepadanya setelah apa yang dia lakukan padaku... Manusia x berhati perut...itulah dia..



No comments:

Post a Comment