Wednesday, July 6, 2011

Aku rindu





perasaan pertama yang bertandang dalam hatiku adalah RINDU..
RINDU pada siapa?? pada dia yang jauh di sana...
Dia yang aku lenyapkan dr semua org tapi sentiasa ada di hatiku dan ada di duniaku... Dialah jugak membuat aku dpt teruskan hidup ini walau dari jauh..selain doa dan kekuatan yang tuhan bagi.. Dia..


aku: "awk d mana skrg?"
dia: "sy kt airport kuching, jap g naik flight lagi p KL"
aku:"ye ker?? kt airport kuching??, di sini ker"


Owh..dia dh balik dr Labuan..xda pun mesej gtaw dier dh balik..tp dia ada bgtaw dia kan balik KL ari rabu.. OMG arini ari rabu...


dia:"miss u sayang.."
nadanya begetar..spt menahan perasaan yg aku tau.. dia pasti rindu jugak..pasti dia ingin aku berada di sana...


sesak jiwa ku mengenang dia..kepala ku memikirkan perasaan nak terbang d sana jumpa dia..dia yang aku rindu..rinduuuuuuuuuu...


awak, sy sayang awk sgt2..rindu cinta.. kenapalah jodoh kita d perjauhkan.. kenapa? mungkinkah ada hikmah d sebalik semua ini...


u know...


The worst feeling in the world is when you can't love anyone else because your heart still belong to the one who broke it


but....


You'll always be in my heart, even if I'm not in yours.

and...

One thing about you, you're the reason why I always keep on checking my phone every now and then.

thats da way i miss u dear..owez n owez..



No comments:

Post a Comment