Tuesday, July 5, 2011

Mungkin kah???

baru je lepas meeting dgn project team.. bos announce satu mende yg dh lama d harap tapi skrg dh x rasa apa2 pon dh... y?? sebabnya aku serik sesangat keja kat sini bek dier fikir cmna nak mantapkan bisness dier dr absorb kite org jd permanent staff...




ayoyoyo...!!! too many task kene handle nnti..pastuh suruh aku plak pindah seat yg aku rs cukup sgt2 selesa skrg tapi d tukarkan yg begitu dekat dgn dia.... so kene hadap muka boss yg cukup aku rs x selamat dan lagi-lagi sesak jiwa nak hadap...perangai yg mcm2 peel..kejap ok kejap macam harimau...


hmmm...pastuh nak absorb pon gaji x cukup dan x spttnya..bukan nak demand pon..tp yelah..mmg x cukup bek aku dgn gji skrg..lagi terjamin sbb under gov. company anytym leh kondem!


skrg aku smgt p carik keje lain...betul2 semangat..moga aku dpermudahkan urusan dan cpt2 dpt keje selayaknya..xmintak la keje yg gah2..sbb aku sedar gak kemampuan aku tang mana...seadanya dan kemampuan aku tuk mengalasnya... i try~ 


aku gtaw pon sbb bos aku slalu ckp x serupa bikin..janji manis mcm2..last2 xde apa2 pon..so perkiraaanya..kene nanti 1 ogos 2011.. mungkinkah dia akan absorb kami yg 5 org nih atau pun x... nanti je la perkabaran dari aku...


p/s: resume done!! but 1st tym prepare cover letter dalam BM..las2 men copy n paste dr internet...heheeee~ cpt2 p anta resume kt tmpt lain... =)

No comments:

Post a Comment