Monday, July 4, 2011

Sesak di Jiwa


selepas setelkan beberapa kerja terasa plak diri ni terlalu penat.. bukan penat sbb byk sgt kerja tapi penat di jiwa...


jiwa terasa sesak.. mengenangkn dia di sana sdg kesusahan.. apa yg perlu aku lakukan... segala2nya terbatas... dh la aku sendiri terasa ssh...dia plak ssh d sana..dugaan sungguh...


setiap hari memikirkn samaada dia dh makan ke belum..ssh hati dgr dia x p makan... cubalah aku dan kamu dkat..mudahlah bgku membantu tika susah... kadang-kadang mmg rasa nak nangis...tapi air mata dh xda lagi utk dia... harini tetiba dia menghantar mesej bertanyakan kabar... itulah kali pertama setelah sekian lama...aku cukup terharu..dan aku sedar dia sbnarnya perlukan sokongan oleh seseorang... sabarlah...mungkin ada sebab dan munasabab menda ini berlaku...d tambah plak bulan nih cukup membuat aku terasa tersempit gara-gara gaji ku dtahan... haishhh pengurusan yang entah apa2.... 


kamu di sana, bertahanlah ya...aku akan usha membantu mu sedaya mungkin... iAllah rezki Allah tu x kemana...yg penting kuatkan hati tabahkan diri kawallah emosi...


p/s: hakikatnya...aku sendiri pilu mendgr rntihan kamu stp hari..bersabarlah wahai sayangku~

No comments:

Post a Comment