Thursday, July 21, 2011

Sakit Telinga Mendengar

Salam Jumaat Semuanya..Moga hari ini bertambah baik segala2nya..

semalam berbual ngn dia..lama jugak...hmm apa yg aku nak kaitkn dgn sakit telinga mendengar..adalah perbualan semalam betul2 menguji tahap kesabaran aku..tahap kesetiaan aku tahap kepercayaan aku padanya lagi...

apa perasaan kamu bila kamu mendengar org yg kamu syg bagitahu..

"saya sayang dia lebih dari awk"
"sy x taw cmna perasaan syg boleh timbul balik pada bekas saya tu"

sakit x??

mmg sakit..tapi itulah kenyataan dan realiti yang perlu di dengar, jwpn atas segala persoalan yang menghantui diri...

You can hurt me with the truth, but please don't comfort me with your lies.

cukup...ini saja mampu aku luahkan... kenyataan yg sukar d terima tapi aku harus terima dgn hati terbuka..cukup terbukakah aku? cukup redha kah aku..cukup kuatkah aku...hanya Tuhan menjadi saksi...

Just because you broke my heart, that doesn't mean I can't find someone new.

p/s:Every little thing is gonna be alright. Sometimes God uses pain to inspect us, correct us, direct us, and perfect us.

No comments:

Post a Comment