Thursday, July 14, 2011

Just Wanna Say It


Sometimes people don't notice the things we do for them, until we stop doing it.
tetiba rasa nak tulis sesuatu dalam blog selepas beberapa menjak menyibukkan diri dan malas nk bercerita apapun... amik masa tuk menenangkan diri sendiri...


hmmm..baca balik kata2 yg aku letak d atas sekali tu... ya..kdg2 org x perasan apa yng kita lakukan padanya..walau sekecil nyamuk pon kita buat utk dia...sehinggalah kita berhenti melakukanya.. barulah dia perasan siapa yg dia perlukan sbnrnya..tapi menyesal x guna pon..sbb menyesal slalu berlaku d penghujung jalan..dh terlambat.. 


happy jugak la dgr kwan sorang dh da kapel selepas putus baru2 ni gara2 lelaki yg x reti2 nak menyusahkn ppuan..*aku x tuduh semua la keyh* 


Because of my ex I find it a little more difficult to trust anyone...


ya..dulu aku slalu cakap napalah org mudah dan senang jer nak kapel selepas putus... yah!! aku dh dapat jwpnnya... sesuatu yang aku setuju kengkadang...mmg org akan nampak salah je yg lebih bila putus terus kapel lain, mesti org ingt kita je yg wat salah dan memutuskan hbgn tu... yang merasa semuanya adalah kita..dorang apa taw..taw jer nak kutuk, nak bgosip..yg rs sakit d hati, sakit d jiwa, yg menangung segala beban..kita..kita dan tetap kita..yg selalu menangis sorang2 pon kita..xda siapa pon nak dgr suma masalah kita...

Sometimes you have to be strong because it's perhaps the only thing left for you to be.

mmg..kita kena kuat lalui semua nih..aku dh x kesah dh org nak cakap apapun pasal aku..aku nk luah aku x suka aku luah..aku xnk simpan menda yg sakit lagi... aku pun x kisahla sapa2.. aku juga punya hati..aku juga punya kehidupan..aku juga berhak bahagia spt org len.. aku nak kapel ke x pasnih..aku punya suka lah..xyah la nk tunjuk2 apa aku harus buat..apa harus aku lakukan..apa dan apa.. just let it go..aku nak menangis pon..semua tu xkan dpt mendatangkan menda yg kita telah hilang... mendoakan dia bahagia.. CUKUP!! nak terima dia bahagia dgn pasangn..amik masa.. dia ok d sana itu cukup menyenangkan aku...

It hurts so much when you have to let someone go, but it hurts more when you don't.

p/s:To move on, you have to be strong. To be strong, you have to be happy. To be happy, you have to love like you haven't been hurt.

No comments:

Post a Comment