Monday, July 11, 2011

Just because I'm single, doesn't mean I'm lonely.

i

Yeah I'm Single....
Serik ke x kalo nak kapel lagi??
Serik mungkin x, tapi seyes xnk rs sakit...
sakit cmnih..sakit jiwa, sakit..sakit...owh sakit perut..
tambah2 lagi sakit perut senggugut punya pasal..
hmm..fikir2 logik dats y mood dan simptom x okey 2 3 menjak nih.. yelah...tambah2 lg stress ngn Dia...stress dgn perhubungan terhalang... Wat should i do?? nak lupa?? not easy..amik masa.. yaaa...bertahun2 pun masa d ambil..iAllah menda nih mampu kita lupakan...


Sekarang..aku luaskn empayar...empayar persahabatan dgn siapa2 saja..laki mahupun ppun..dan ofcoz laki... xnk sedih2...xnk kacau bilau... bek aku bkawan dgn org yg hargai aku.. kalau d izinkan Allah...mungkin aku dpt yg lebih baik... ya..positifkan diri...
hmmm..kdg2 kala aku akui aku x kuat bdepan dgn masalah ni..sbbnya suma aku tanggung sendiri...ssh aku nk share ngn org... sbb tu jari2 ku pntas menaip meluah apa d rasa d hati...sedih mmg sedih sampai hati org wat begitu dgn kita..tp ntahlah kalau d fikir2 semua berlaku ada sbb...kita x taw apa berlaku d pihak sana... 


Alhamdulillah, ada kawan2 sentiasa d sisi. mengambil berat ttg diri...family pun gitu jugak..cuma aku x sanggup betentang mata dgn Mak dan Bapak.. sedih tgk muka dorang..xtaw kenapa.. dorang mmg da harapan, nak tgk anak2 dorang bhgia dgn insan yg anak dorang sayang..tp nak wat cmna Mak, Bapak..xda jodoh... wahai adik2ku..jgn la d tanya ttg dia..dia sudah x jd abg iparmu lagi.. biarkan saja... biarkan... 


Aku berdoa pada Tuhan moga d kuatkn hati ni... sentiasa kuat..walau kadang2 aku lemah..aku menangis sbb terasa sebak dan beban d dada...menangis semahu2nya hanya di bawah bantal...
sakit apabila sumanya tertahan..spt mlm td...sesak nafas..tarik puas2..x jugak sampai..rs semput..semput menangung rindu padanya.. xpernah ku rs perasaan begini..baru satu hari menghilang diri padanya aku dh cm sesak... menangis semahu2nya biar lepas apa di tanggung.... menatap gambarnya, melihat mesej2 nya dahulu mampu buat ku tersenyum... Tika ku marah, selalu bg mesej2 bodoh yg wat aku tersenyum...Terima Kasih, sekurang2nya mengurangkan beban d hati... sukar melepaskan tp aku cuba...bg aku masa ya...


Mendapat org yg memahami diri kita, terima baik buruk kita, terima baik buruk keluarga kita bukan mudah...ssh nak di cari, tambah2 lagi bersama2 tika ssh dan senang... ssh sama ssh, senang sama senang... jika dia ssh hatiku automatik gundah gulana, bila dia senang, even aku yg ssh aku masih rs senang d hati.... Itulah dia...sbb tu aku syukur sgt dpt dia sblm nih... sbb itu jugak aku ssh nak lepaskn dia.... tp apa dayaku..Ini perjalanan yg Tuhan telah tetapkn padaku.. Nak kata Tuhan kejam?? Xla, dulu mmg slalu salahkn napa asyik menda x baik je dlm hdup aku..Skrg aku sedar stp apa berlaku Allah telah sediakan yg terbaik dalam hdup aku.. terima kasih Allah...terima kasih atas segala2nya....


p/s: "Jgn pergi jauh2, nanti sy x dpt carik awk" hehee...itulah mesej terakhir awk bg... xpa, wak..sy ttp nak pergi jauh...sy nak lari...sy nk lari dr awk tanpa membenci awk, tanpa menyayangi awk.. biar sy pergi seolah2 sy tidak pernah berjumpa dgn awk pun... :)

No comments:

Post a Comment