Tuesday, June 28, 2011

Xreti tapi nak jugak

Tgk baik2 entri aku arini...Xreti tapi nak jugak.. 
itu namanya degil...degil x sudah2... hurmm apa yg aku bebelkan pagi2 ni yer...
huhuhuh...


maksudnya... aku dh berapa kali try tukar background, n template tuk blog nih...asyik klik dan klik...dh mcm hancus jer blog ni aku wat... hahahaaaa....  suka betul nak geledah sendiri..ha skrg amik ko background entah apa2...warna pun dah mcm lintang pukang dh...  


aku perlukan masa utk berfikir...berfikir???? yeahh~~ berfikir mcm mana nak wat background cantik2 cm korang2 sumer... almaklum aku nih budak baru nak belajar berdiri.... xnk mintak org lain ajarkn..maseh degil kan?? heheheeee..nak wat cmna..mmg degil... 


xper, korang hadap la blog nih yg entah apa2..*mcm la da org nak baca..lol~!* 


hepp...sape bc ertinya korang mmg poretsss...hahaaa =D

No comments:

Post a Comment