Tuesday, June 28, 2011

Sebelum Terlambat

Kebiasaan dan adat sesetengah org, akan menghargai malah lebih menghargai apabila kehilangan sesuatu yang sering d abaikan sebelumnya... bila dh hilang baru nak tercari2...baru nak menjaga seelo-elok yg mungkin.... kenapa penyesalan berlaku d akhir...??


Janganlah biarkan diri penuh dgn penyesalan..itu yang aku lakukan dalam hidup aku...aku xnk wat sesuatu yang buat aku menyesal..yang buat aku memikirkan sesuatu sepanjang hidup aku... aku hanya LAKUKAN APA YG AKU NAK LAKUKAN TANPA FIKIRKAN SEBARANG PENYESALAN.....


sudah tiba masanya aku hilang dr dia.... hilang jauh2... mungkin dia xkan mencari diriku lagi... tapi sekurang2nya dia mampu memikirkan siapa aku dalam hidupnya.... aku x pernah mengharapkan ada sirna untuk aku dan dia... cuma aku nak dia lebih menghargai apa yang dia ada skrg sebelum terlambat... sebelum sumanya menjadi penyesalan, sebelum tidak mampu mengunkap kata maaf sebelum tidak mampu mengungkap kata terima kasih....


wahai kamu yang jauh di sana, hargailah apa yang kamu ada... sebelum sumanya terlambat... 


mimpi semalam buat ku terjaga dr tdur yang lena...jalan cerita dalam mimpi seolah2 memberi aku kesedaran...apa itu penantian penuh penyeksaan...apa itu penantian penuh dgn kesetiaan.. apa itu penantian dan bayaran ke atas penantian.... 


aku x nak sedeh2...xnk wat hatiku terluka lagi...biarlah ia pergi...jika dia milikku tuhan dekatkan aku dgn dirinya, jika bukan tuhan jauhkan perasaan aku jauh dr nya.... 



No comments:

Post a Comment