Monday, July 4, 2011

Merajuk ker Gedik?!

Entah merajuk ker mmg semulajadi gedik mintak d pujuk mintak d layan bagaikan putri...


arini suka betul wat perangai ngn kamu yg sedia jauh di sana....
marah2....cakap yg bukan2....
akhirnya aku sendiri yg kene pujuk diri sendiri... ko??? xder lsg nak pujuk sbbnya ko dh malas ngn aku yang sedia ada buang tebiat...huhuhu sape jahat..aku ke ko yg jahat...
 slalu escape kalo aku kol dan slalu jarang-jarang nak anta mesej... 
ker aku yg terlalu sensitip padahal ko dh bagitau aku siang-siang lagi ko sibuk smggu... sbb ko busy ada kerja memanjang... OMG..ker aku xpernah nak faham2 ko yg sibuk??
aku kompius plak... 
puas jugak aku membebel ngn ko arini..tp simple je ko bls.."hmmm"
tu jer ko balas..makin la membara2 hatiku panasss....huhuhuhu
last2...anta mesej gtaw "aku nk p jauh2..jgn carik...nk p jauh2 ni...."
mcm budak2 aku rasa...OMG aku dh 25 above keyh!!!! huhuhuhu
Awk..nape awk suka sesangat layan sy cmtu...sy nak d pujuk....huhuhu
Tdi tym lunch kamu kol... Oopss..aku leh plak terlupa aku merajuk..aku layan aku baik2..bila teringat aku siap sound plak ngn kamu yg aku sdg merajuk xnk cakap...huhuhu kamu leh ketawa.... jahatnya kamu..!!! 
Hurm..kadang kala hidup menjadi perempuan ni kadang kala mcm2 jer perangai...tua-tua pun suka sgt nak merajuk...menda kecil pun cpt sgt nak melatah... taw salah sendiri tapi nak jugak org len mintak maaf... Tapi hakikatnya saya hanya inginkan perhatian dr kamu..walau kecil tapi itu sudah mampu wat saya tersenyum...tdi sy tnya napa x pujuk..kamu cakap kamu nak pujuk la dgn bagi lagu...tapi kamu xtag pun lagu tuk saya sbaliknya letak kat wall fb kamu... alasan kamu adalah x reti nak tag nama...betul ke tipu tuuuu... 
Awak...gedik ke saya cmtu?? 

 Girl: "I'm jealous" 
Boy: "Don't be, because you have something that they dont" 
Girl: What? 
Boy: My heart.

dan sebenarnya....

I hate it when people don't text me back when I need them the most but when I'm actually busy, my phone explodes.

p/s: There will always be that one person who you will never be able to forget, no matter how hard you try.

No comments:

Post a Comment