Friday, May 13, 2011

Tak Taw DaH NaK WaT Apa

Assalamualaikum wbt....
*cett..bg salam jap, lama x ketuk pintu blog nih...slalu men redah je kalo nk wat entri baru...*


nk update blog...terlalu memikirkan byk cerita ttg kamu...nk dluahkan di sini...aku dh rasa segan...segan takut byk org taw cerita ttg kita... takut aku menampakkan keburukan dan kelemahan kita....



sbnrnya x nk sudah nak membuatkn diri sedih...nak melalui hidup dgn keadaan tenang... dh jumpa kamu pun d KL kan.... segala persoalan bermain d benak ati dan fikiran dah terungkap..*sudah selesai sesi luah meluah...x sumpah x seranah*

biarlah menjadi kenangan dan rahsia kita... aku hanya mendoakan kamu baik2....
tapi seyes! sonok sgt jumpa kamu...xda pun kite gadoh2 kan wak.... sbaliknya memanfaatkan waktu yg ada dgn baik... :D sy seronok...layanan kamu ke atas saya sentiasa superb n mavelos!!! 

sebelum jumpa kamu....sy telah bc buku lah tahzan yg pernah sy beli suatu ketika dulu d saat hati ini terlalu sedih dan pilu....sama spt di lalui skrg...saat2 kehilangan org yg paling d sayang dalam hdup jugak....

"jgnlah bersedih dan mengenang sesuatu yang telah berlalu dan  hanya mengundang kesedihan dan tangisan pada masa sekarang, janganlah terlalu memikirkan masa depan yg belum terjadi dan hanya membuat kamu penat memikirkan...sebaliknya jalani masa skrg dengan lebih baik dr hari sebelumnya dan mendapatkn yg terbaik utk masa akan dtg"

itu yg aku cuba pegang...xnk memikirkan menda yg wat aku menangis dan mengenang kamu... xnk fikir ttg kamu yg akan kawen dgn sesiapa pun... aku hanya nak hidup aku spt sedia kala.... tersenyum, ketawa...tanpa memikirkan masalah....*tp boleh kah aku?*

temanku yg jauh d sana, bgitu yakin aku kuat dan tabah...spt dugaan yg pernah aku tempuh sblm nih..... okeyh!! aku cuba lagi tabah...tabah utk diri aku sendiri dan kamu...

*jgn syg aku lebih sgt sbb itulah aku xle lupakan kamu* :D



No comments:

Post a Comment