Friday, May 13, 2011

kamu cmtu ker?

memang kamu sperti itu ker? haaa..cmna tu ya....

Bila Kamu Jauh Dari Saya....

1. hati rindu tp xnk tunjuk...sentiasa wat bdoh je layan sy..*ego kali*

2. rs syg...tp wat2 x syg...spt slalu marah2 tp hakikat x sampai hati nak wat ppuan nangis.. *hakikat sy slalu nangis d wat kamu*

3. x kol....tp menanti kol kite..dh taw kite cr...mmg sngaja x kol xmesej...bila sy boikot baru nak p carik.... :p

4. ingt sy tym ssh jer...tym sng...lsg x crik...muka sy hanya muncul tym awk ssh erk?

5. malas angkat fon...entah2 kamu silent kot...alasan ckp hp rosak..

6. xpernah tanya kabar saya....huhuhu (T_T)m


Bila Kamu Depan Mata Saya....

1. tersenyum2x...wat sy pun nak tersenyum spjg ms....ketawa apatah lagi....kalo boleh tiap saat kamu dgr sy ketawa.... *dalam hati menangis....kerna masa ni je kita akan bsama*

2. tiap2 waktu makan kamu jenguk muka bw saya p makan....bw g jln2...mcm dunia aku dan kamu yg punya...

3. kejap je sy kol..terus kamu angkat...mesej terus d reply...xda pon gadoh2 kan wak? ker takut sy p bgusti ngn kamu dan kene tamparan wanita saya kot sbb tu sepantas kilat... :D

4. wat muka mucuk dpn sy...eleh tunjuk diri kiut la...sy lg kiut dr awk...hahahhaa *awk makin gelap la...nmpak gg jer...hak2x leh tak sy ckp cmtu? yer la dr jauh awk pangil sy GUMUK!!*

5. awk menjadi org yg sy kenal 3 tahun yg lepas.... org yg sy syg..org yg sy rindukan.....

6. awk lebih menghargai sy....membuatkan sy rs terharu sampai hari2 nak menangis... sbb nak awk ada slalu d cc....

percayalah awk.... awk jak faham sy cmna...nakal, bengong, gila2, panas baran...sy cmna.... hurm...sukar mencari penganti...dan mengharapkan keajaiban kita bersama.... jika xda, pasti tuhan memberikan jalan hidup yg lain utk kita.... sebuah kisah klasik tuk masa depan....

kisah penuh suka duka...kisah penuh tawa nangis...kisah penuh trilogi...kisah...kisah ttg kita...



4.

No comments:

Post a Comment