Friday, May 27, 2011

Love the way i lie to you

Seronok sangat2 kerjakan kamu semalam.. hehee






semalam amik hp baru dr juea, so ada satu lagi hp aku yg kosong tanpa simkad... aku selongkar punya selongkar aku jumpa sim tym aku belajar di U dulu..line johor beb!!


siap aku on je fon tuh, tertera no. kamu yang mula2 kamu guna tuk tackle aku.. 0148*****.. saje je mengodek no tu..kompom lah xde org gunakan..kamu pun dh xtau mana kamu letak simkad tu kan...heheee...


dgn sekali dial jer, aku terkejut dgr ada bunyi....cpt2 tangan nakal ku endcall.. berdebar2 hati, alamak!!! ada org guna no tu..tp sape erk... aku msej dgn kamu sal apa aku wat...hahaha...
tu r, gatal sgt..amik aku... tetiba no tu call aku balik...berkali2x.... aku apa lagi...kompom kecut x berani nak angkat... simple mesej aku sent kt no tu... 


"sory, wrong no."


tetiba org tu kol balik....x jugak aku berani angkat...huhuhu..*nampak sgt dh kecut*


mesej masok. "ble sy tahu sape nama kamu?"


aku bls balik.. "y?"  *yelah tetiba nak tau nama aku..pa kes kan..dh org salah tekan...masih gak nak busy body nak taw*


aku just balas balik gtau.."sory.wrong no." siap dia bls balik "ye ke salah no?"


gulp!!! x kuasa aku layan..... otak aku dh datangi dgn otak nakal...rasa2nya nak kacau kamu...hahahaa... aku mesej kamu guna no kamu skrg...dalam masa yg sama aku mesej kamu guna no yg satu lagi...wat dua watak dalam satu masa.... kamu siap balas pada org yg kacau kamu dr sy yg mesej kamu... ahaaaaaaaaaaaaa...gatal sungguh..makin bsemangat aku kenakan kamu....


tetiba dalam mesej dalam fon yg biasa kita dua bmesej berbunyi...menandakan mesej masok...


"umi..by makan ayam goreng... rindu kat umi"


arghhhhhhhhhh..berapi2 dah aku...aku mesej kamu dgn keji skali.... ko curang2 plak ngn aku... amik la ko aku dh marah..*erk!!sapa nak kenakan sapa sbnrnya kan*


mmg aku dh mengamuk sakan...suara dh tinggi... kamu kol... nah! amik aku marah kamu lagi
pastuh kamu cakap "cubalah bertenang dulu, dgr dulu penjelasan...ni nak main serang2 terus"


"arhhhhhhhhhhh...penipu, suka nak mainkan perasaan org"


kamu cakap " td sngaja nak anta mesej tu kt no satu lagi... no kamu kan?? kamu nak menyamarkan? haaa....sekarang cmna? marah? sapa dulu mula?"


"x peduli....tipu..tetap tipuuuuuuuuuu........."


kamu pujuk saya...sy suka....heheee...


last2 aku akui....aku kacau kamu....heheheee... rindu saat dulu2 kan sayang....


tp skrg gurauan kita hanya berteman.... biar ada cemburu dan sayang.... segala2nya kita serahkan pada ketentuan takdir...






suka betul wat kamu marah.... kalo tgk kamu marah depan...bucuknya muka tu...hik2x!!
rindu~ rindu dgn kenangan....


pe pon kite kene smgt kan sayang... merelakan dalam keterpaksaan.... lumrah kehidupan...


try to b tough n b positif



No comments:

Post a Comment