Monday, May 30, 2011

Hidung Lelaki Berbelang-belang dan dot dot dot..??

perghh...mcm gempak lak entri aku arini...


cuma teringat dgn cerita dr sedara rapat n kengkawan ttg kewujudan lelaki hidung belang....berbelang la sangat2x..mksud aku hidung laki yg berbelang2 nih...bukannya hidung dorang ada color2....*x d tujukan utk semua lelaki yerr...xyah nak side efek plak kengkorang yg nama lelaki* kwujudan dorang ni...mmg dh lama pun d ketahui...cuma kali ini aku terkesan sbb so many lelaki cmni dceritakan dgn aku...dan aku sendiri melaluinya...


penemuan lelaki yg mengaku diri bujang la sangat2 padahal d belakang dh menjadi kepunyaan org lain... *xtually ompuan ada jugak mcm nih tapi x highlite sgt la cm dorang*


aku malas nak cerita pnjang lebar...cuma aku terkilan...kenapa..??


1. kenapa harus meluah rasa cinta dgn ppuan lain padahal diri sudah ada empunya? dalam kepala otak korang tu fikir pasal apa erk?


2. kenapa harus mempermainkan perasaan org? hobi ker? kalau sendiri terkena kamu nak jawab apa? pls jgn salahkan org kalo kamu terkena balik...


3. adakah kerana mereka mmpunyai banyak hati mksudnya lelaki kan leh kawen 4 org... so hati dorang tu mmg x pandai nak setia pada yg satu..perlu byk2 dalam sekali masa ka?


4. apakah kebaikan yg kamu dpt dr wat cmtu...xke menyakitkn hati pasangan kamu?


tau x cmna perasaan kene tipu...sesuatu yg menyakitkan la.... 


kadang2 aku rasa org ketiga dalam sesebuah hubungan kadang kala xla salah 100% pun... kebanyakan mereka sbenarnya tertipu oleh lelaki hidung belang dan mulut manis nih... fuhh!! kata2 dorang...perfect!! mcm betul n logik je dorang pakai...  berhati2lah yer... x pasal2 ada org kene tampar.... 






amik!! monyet tampar....kompom berbulan2 muka kebas...hehehee...


moga aku d pertemukan dgn org yg betul...aku tau sebelum berjumpa dgn org yg betul kita asyik jumpa org yang salah....sorang demi sorang.... seyesly aku penat dowh! nak p carik bf baru... leh x aku diam2 kan jer...xyah cari..kalo ada, adala kalo xda biarlah.... bukan x nk usha letih kalo asyik jumpa org x betul.....







No comments:

Post a Comment