Tuesday, May 31, 2011

sejarah henset aku

semalam aku terfikir nak letak entri ni dalam blog aku.. xtaw pesal...mungkin sebab aku asyik
merenung tajam hp dtangan aku...hahahaaa.... teringat plak zaman2 aku mendapat henset... yeahhh!!!! 


seingat aku la... pada tahun 2004 semester ke-2 adalah permulaan dalam hidup aku utk pegang sesuatu yg kira berharga la sgt2...ahakss!! yups..first time dapat henset sebabnya kengkawan suma da henset pastuh...bgitu nya penting ada henset tym study...ye la...dpt la org inform kelas ada ke x...n then tips2 terkini pasti org mesej kan.... 



nokia 3310- 1st hp

aku dapat henset ni pon my dad kasi...tp kene bg 180....bijak my dad mark-up aku yer... tym nih hp ni yg kira femes tp zaman ni x silap aku dh mcm2 keluaran tepon dh...kira aku lg old skool la... bunyi pon lagi klasik...heheee...tp bangga beb ada hp.... siap simkad aku beli tym tuh pun dalam rm60++ mahal dowh!!! skrg melambak je simkad harga rm10.... huishh...maju betol zaman skrg sampai suma kasi murah....

pastuh aku berganjak sedikit demi sedikit kepada henset yang nih.......




motorola - my dad kasi, after abis study dip.



boypren kasi...konon sebab leh wat 3G ngn dia hari2...almaklum cinta jarak jauh tym tuh..aku dapat nih masa aku semester ke-2 amik degree...asyik semester kedua je aku baru upgrade ngn mende2 moden cmnih.....hahaha first tym aku pegang henset mahal..kira mahal bg aku la...korang kompom laa mesti yg up lagi kan.....bukan x mampu..cuma entah aku bukan jenis yang taksub nak upgrade hp.



boyfren kasik lagi...sbb nokia tuh dah jahanam aku kerjakan...skrin terbakar....so xle nak 3G....hahahaaa memang tangan dajal...lol~



yang nih aku beli sendiri coz sony yang boyfren aku kasi dh jahanam lagi aku kerjakan....huhuhuhuh..nampak sgt xle pegang mende mahal....tapi...mende tu berulang lagi..tepon nih pon x lama aku guna...aku kasik kat adik aku pakai.... geram asyik xde line jer.... 
then, paling selamat aku beli hp x canggih langsung...amik aku...!!!! hahahaha


last2 update kan diri ngn sony lagi...harap2ler pakai lama okeyh...... ni je mampu aku beli...xde iphone okeyh...huhuhu





cpt2 taip coz dh nak balik...daaaaaaaaa....selamat bercuti.... ;P

No comments:

Post a Comment