Sunday, June 26, 2011

Penghujung bulan d Tengah Tahun 2011

ehem! lama dh x update blog...bukan busy mender pon..cuma rasa kurang nak berkongsi cerita dgn kamu..kamu..dan kamu... mmg banyak menda dh berlaku dalam hidup aku... cuma rasa masih memendam masih bersikap xnk gtaw kat org masih kuat kot...heheee


Apapun mana aku mampu aku kongsi aku kongsikan..mana mampu aku sorok aku sorok keyh...


dh sampai tgh tahun di tahun 2011... aku plak masih dgn kerjaya aku tukang updat status d FB mahupun d twitter...pastuh tukang on9 tegar d opis kot...aku bukan ngulorr okeyh..aku keje bile da keje xde keje aku on9 la...betulkan...kene profesional la beb..hehee...


erm...nanti aku sambung cerita-cerita aku...coz bos aku dh sampai...x pasal2 aku x le update terus nanti.. semoga anda..anda dan anda semua berbahagia hendaknya...dan wish my luck too keyh... hidup kena d lalui walau badai melanda...perghhh..jiwa kental tu..esok2 nangis bwh bantal plak..hehee


p/s: Arini puasa...qada puasa..heheh..byk g nak kene ganti..doakan aku bertahan sampai ptg okeyh... :P

No comments:

Post a Comment