Monday, April 25, 2011

Percubaan Pertama

Puas aku mencari dia semalam dan hari sebelumnya...Call berkali2 mesej berkali2...lansung xda respon... hati semakin x tenang... masalahnya call x di angkat..mesej lansung x d reply.... sampai dah macam2 ayat sakit hati ku hanta tapi lsg xda respon....


balik keja, aku try lagi kol, tp still cmtu jugak NO RESPON tapi henset mcm kene off... aku taw hari ni dier p Sabah sbb ada game... tp nama dier pg lsg x tinggalkan pesan...spt sblmnya...taw dier busy...pas balik dari Port Dickson ari ahad...isnin plak kene terbang p Sabah... okeyh...tp xkn la x terdaya nak reply mesej...skali pun cukup la...napala xnk angkat fon...skali pun cukup jugak...still nak wat hati org sini x tenang....


Hellooooooooooo....!!!! eh! aku nih, x sedar2 lagi ker... dier sapa? aku sapa? xda hubungan lagi...hurmm... dalam hati aku...mcm2 dh fikir..dier balik sabah...ofcourse dier akan terjumpa tunang dier kan.... mesti dorang sdg sronok2 kan....aku??? sedih?? mesti dier xnk aku ggu dier lagi kan.... haishhh~ sakit jiwa..mmg sakit jiwa...
kan bagus tym aku mintak putus dulu setelah ketahuan dia bertunang...aku tinggal dier mentah2x.... tp aku lg da hati naluri...masih ada rasa simpati....aku terima lagi dier dgn title tunangan org sbb dier cm dh org putus asa sgt... bila dh d beri kesempatan kedua... aku plak d tinggal mentah2.... erkkkk!!! bukan ini kah yg aku pinta? hakikatnya siapa mmpu melupakan jika terlalu sangat menyanyangi dan amat memerlukan....


Ya Allah...kuatkanlah hatiku....
Aku cuba mulai skrg aku x mesej dier lagi...x kol dier lagi.... mesej lam fon yg beratus2 aku buang...semua call in dan out dr dia aku perlu buang... biarlah xda nama dier lagi dalam fon aku...
aku perlu kuat...KUATTTTTTTTTTTTT spt harimau...hurmmm....tetiba plak harimau msuk line....


sedih...tp cuba wat2 x sedih..... eh amni..jgn komen lebih2 kat sini ya... sy nangis nanti... ;)

1 comment:

  1. mesti kelak sayang sms banyak2 nya aie... huhu..... kamek sama juka suka ngumpul msg nya banyak2.. hahaha...

    ReplyDelete