Thursday, April 14, 2011

Rasa Cam Nak.....

pagi2 cm biasa bukak fb...selongkar punya selongkar aku tertengok gambar 
kawan2 aku yg dah kawen.....
byk dh dorang kawen...nape erk?! hampir terlupa umur ku upanya dh nak menghampiri 30thn..
ptt la dorang suma dh kawen..seru dorang cpt..jelesnyerrr....


aku tgk gmbr sorang demi sorang...siap dah da anak...
teringin lak merasa hdup cmtu....teringin kesana kemari ada suami d sisi...
yg halal....nak jalan2 pegang tangan pun bole...nk bcuti kemana2 pun x kesah...


huhuhu...aku rasa cam nak kawen!!!!


tp xda calon yg sesuai...ker aku cerewet....


arghhhh....mataku masih buta nak menilai antara kaca dan berlian..... sumanya ku lihat spt kaca...yg xda nilai...xda apa pun menarik....


nk crik org yg sayang aku....yg leh jaga aku....bapa yg baik tuk anak2 n suami soleh dan mithali tuk isterinya....


bertanggungjawab....suma ciri2 nak baik2 je kan.... apapun kalo dpt, IAllah aku akan buat
yang terbaik utk dirinya juga.....isteri dan ibu yang baik dan solehah...


bilakah aku akan berjumpa dgn jodohku ya...


ehem! tp bukan skrg ya....erkk!! x siap lagi dr segi ekonomi...hehehee...aku lom puas enjoy...tp teringin nak kawen...aduyaiiii...pelik tapi benar....huhuhuhu


seru kahwin menghampiri kot tu aku rs cmnih...hehehe


moga tuhan memberikan yg terbaik utk diriku...amin~

1 comment: