Wednesday, April 13, 2011

Pengorbanan @ Perjuangan

Hrmm... lama dh x updatekan diri dalam blog...
sibuk sangat2 dgn projek yang semakin hari jangan di seru....tenat dan penat aku rsakan...

life ku seperti biasa....kalo x p kerja dok umah je laaa... nak kluar pun xde geng lak nak p meronggeng kat mana2.... mls rasanya...

smalam aku tekad...selepas mimpikan diaaa... pagi2 aku p beli tiket flight tuk p KL...
seb bek tiket murah... so kalo x jd pegi xla terkilan sgt.... RM58 hengget jumla keseluruhan pergi dan balik... konon dah mengaplikasikan cimb.click dgn sbaiknya...makin bkurang la duit lam simpanan....hehheeee mmg penangan cimb.click!!! eheh! baru je pakai cimb.click...x sangka suma mende jd sng.....

xsabar rasanya nak p KL, kalo bole rs nak terbang skrg jumpa dia.... pastuh nk SHOPPING!!!!!
nak jumpa dia??? pengorbanan atau perjuangan??? haaa....entri aku awl pagi nih.. apa yng aku korbankan? duit aku kot? perjuangan? cinta aku kot? hehhehe... 

jgn risau laaa...sy x kacau org lerr...lagi2 org dh milik org... ada menda aku nk selesaikan dan biarkan hidup aku jd sedia kala.... 

aku nak p jumpa member kamceng zaman study dulu..... rindu lak nak borak2 ngn dorang...
aku p sana pun saja nak release tensen... dok ilek2x....santai..... lepas rindu ngn KL...hehehe

rinduuu...... Awak, cmna nnti erk kalo kita jumpa.... hmmmm.....nervous!!

No comments:

Post a Comment