Tuesday, April 5, 2011

dalam hati ada duri

dalam hati ada duri tersemat rapi...jauh d lubuk hati yang terdalam...
xde apa pun sbnrnya... lain entri lain plak topik aku nk sembangkan....

smlm aku wat dier pilihan smada aku or "tunang" dier yg dier syg sgt,,,,
dier cakap cam artis lak "NO KOMEN"

okeyh..xkisahlaaa...no komen ke...apa ke.... saja nak taw... hati betul2 byk duri
dgr statement dia...tambah2 cakap cm teruja sgt nak lik kampung.... pi lah x eran pun nak
balik sana...sonok la tu de org nnti dier kan.... *cam jeles je aku nih....hak3x*

org hairan ngn aku...jiwa banyak kacau tp selera makan x pernah pudar... heh?!
entahlaaa...lantak ketepila..nak gemuk ke nak kurus...ada aku kesah...bukan da org pduli pun...
yg penting aku baik2 jer....

eh awak!! kadang2 sakit hati kadang2 awk bikin hati panas jadi sejuk....
benci kat awk...tolong laaaaaaaaa.....tolong tuhan wat aku lupa kan dia...
xnk dia sudah...sakit hati niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....................nk p jauh2 dr dia...
tp tangan x henti kol n mesej dier..cmna nie......huhuhuhuhu...menci... mana
perginya ego ku yg tinggi gunung...dgn dier sanggup lak aku rendahkn ego...

terlebih syg aku dgn dier or terlanjur sayang dan cinta... sia2 cinta dan pengorbanan dberi...
ptt ke aku menyesal? huhuhuhu....x sukaaaaaaaaaaaaa....seyes...sy x suka!!!!!

AWAK SY BENCI AWK SGT2...!!!!!!

No comments:

Post a Comment