Monday, April 4, 2011

Malas layan

eh awk..dh mls layan kite dh erk... suka wat propa kan...
ada kene side efek x? hehee...
seyes wak..arini malas tol nk wat keje...mcm mengenang org jauh je..
tp sape erk...
awk, awk x sabar nk balik kampung dh ker? sy tgk kt fb awk letak status... LCCT..
x sabar nak jumpa tunang? huh! jeles saya...
jeles simpan lam poket je la.... kakak2 awk suma rindukan awk dh kan...
hurmm...takut sy wak, awk balik awk kahwin.... 
tinggalah sy sorang...


byk menda sy nak tnya awk ni....


1. dalam hati awk ada lagi x cinta tuk saya?
2. awk syg ke ngn tunang awk?
3. nape erk...dulu awk janji nak jdkn sy isteri tp skrg awk men tinggal je sy..?
4. awk pernah x fikirkan saya walaupun sekejap?
5. pernah x fikir awk akan kahwin ngn sy?
6. pernah x fikir cara2 gtaw ngn family awk sal saya?
7. awk nak saya ke tunang awk..sape paling awk nak?
8. awk!! nape dulu bjanji mcm nak rakkkkkk jer ngn sy....tp skrg janji tggal janji...*xleh taw bg harapan ngn org.....kecewa ko bg lebih taw....
9. kalo sy menghilang dalam hidup awk...awk cari sy x?
10. awk, pernah x rindu sy sgt2 sampai rasa nk jumpa....


p/s: awk, dh tau kan...ni lah diari maya saya...sy baru je bg link kat awk.... hurmmm...lama dh sy wat nih...tmpt sy luah perasaan...sbbnya xda sapa yg nak dgr...ada yg nak dgr, tp malas lah nk kusutkn org dgn masalah saya.... jangan risau awak...xde sape pon taw sapa saya...dan sapa awk....dorang suma kenal saya dan awak hanya dr cerita ttg kita.... =) xdela sy nak menjaja keburukan org...sesungguhnya stp perbuatan akan d balas, samada baik dan buruk kite kat org......
awk, sy bg awk link...saja je..nk awk bc...xda mengharap apa2 pun...awk kn xda perasaan..hehehe.... mungkin ni kenangan tuk kita..............entah sampai bila... kenangan ni pasti sy akan hilangkan dr alam maya nih......


jgn risau..... =)

No comments:

Post a Comment