Sunday, April 3, 2011

April Fool tuk Awak?!

hari ni 4/4/11.... dah empat hari di bulan april... seyes aku nk wat over2 joke for april fool tuk dia....

percubaan pertama...aku dah wat dier sampai marah sgt2 harini...tp still lagi aku wat cool...xnk pujuk... aku psycho dia...seyes!! marah sangat2...dier kol aku x angkat..coz aku telah wat satu propaganda kat dier...heh...

nape erk..dalam kepala ni asyik nak wat awk marah je... xpuas hati lagi kot tgk awk ssh hati d sebabkan saya... sbbnya..awk slalu tunjuk diri awk cool...ceh!! menci tgk awk cool..nk jugak wat awk marah2.... kalo awk dh sampai sumpah seranah...kot2 sy happy lak ...heheeee

eh awk, standby yer....sy nak bg awk kaw2 nyer april fool...coznyer, tahun lepas awk wat saya sampai nangis...
ceh! wat gempak kene pukul leh samseng...siap lakon2...g tu~

xpe wak, kite dh xde ikatan nih, sy amik pluang g kenakan awk k...hope rancangan sy berjaya...sbbnya xpernah berjaya selama ni..... heheheee....

even sy yang akan terkena april fool lagi...xpela...kenangan la tu kan...awk jgn wat april fool yang betul2 real k...sakit jantung sy nanti.....

p/s: dalam hati awk masih ka ada perasaan syg dan cinta tuk saya?? jgn paksa mengungkapkan kata sayang dan cinta jika hakikatnya xda wak...takut sy....

2 comments:

  1. aie... rami juak dah followe kitak.. hahahhahaha...... kamek kenal semua y rasanya... ekekke......

    ReplyDelete
  2. hehee..no komen... rs2nya awk menyumbang follower ke arah sy.... =)

    ReplyDelete