Sunday, April 17, 2011

aku dan dia

ari jumaat yang lepas aku balik mendadak meninggalkan segala kerja penting yang ada..kononya aku terlebih stress dan malas dh nak hadap ngn kerja last minute...heheheee malam jumaat tu aku ngn kawan ku dok lepak...
saja mencari ketenteraman alam....

dapat satu mesej dr Z yang ajak p kuar keesokkan harinya... huish..dah nak balik KL baru nak p anta mesej ajak kuar...mau tak nya..aku dh nanti dier beberapa hari.. aku nnti??? hmmm....suma gara2 mesej ckp dier rindu..erk!! noty sungguh kamu ya....

ari sabtu yng d janjikan...kiranya mengedate jam 2pm...okeyh aku just get ready je la.... tapi dpt mesej dr dia.. ckp x jadi jam 2pm..nak p temankn mak dier g umah kawan dier...pastuh tunda jam 5pm... dalam hatiku... mengganggu tol la mak dier nih...hahahaa tp xpa, mungkin mak dier lagi nak lepaskan rindu ngn anak kesayangan kot...bg chance la kan....

menghampiri jam 5pm, dpt lg mesej, ckp mak dier ajak p umah kazen dier yg baru beranak plak.... okeyh!!! tym tu mau x marah aku... yelaaaa...nnti org asyik bertunda...mesej pun cm mo nek angin aku d watnya.... dgn amaran gtaw setel lu suma urusan baru carik aku...wat aku rs cm garang lak ngn org...huhuhuu..pastu mesej g ngn nada elok.... dier ckp jam 730pm plak.... haish x kisahlaaa...malas dh nak harap p jumpa dier...
erk!!! rindu ka aku padanya....

yes! tepat 730pm dier sampai dpn umah....gtaw kat mak kuar jap ngn kawan..heheee...tetiba lak mak ckp...ahaaa...kuar ngn menantu ka?? huish!! jgn nak mcm2.....

fuhh!!! 1st tym kuar ngn laki pas bertahun2 x kuar ngn lelaki selepas bekas kekasihku... ngeri pon ada nebes lagi la....hahahaa.... dier ajak makan.... kalo aku x kisahla makan mana pun...janji leh makan sambil santai2....

@seafood!! dok makan seafood lak...pilih meja besar gedabak...tapi empunya badan 2 org....dhla ramai org kat sana...malu2 kucing lak aku.... then, dier p pilih makanan... yang terkejut nya aku...dier pesan mcm org makan lebih dr 2 org....byk tol makanan d pesan....huhuhuhuhuhu.... almaklum la dua2 cm kiut je dr tubuh badan...mesti org sekitar ckp...mmg padan ngn badan...hahaaa...pe pon x habis gak makanan tu..siap bungkus bw balik... tym makan2 tu...dier yang paling byk cerita....mcm2 cerita...aku pulak hanya penambah rasa...mengiyakan, mengganguk dan ketawa..... dier ckp dier akan pindah d kuching...haaa??!! seronok ada takut pun ada... tetiba aku tnya sal awek dier...dier ckp dier ngn awek dier okey2 je.... xda apa2.... so dia masih ngn awek dier lah kan..... tgk!! mesti korang ckp aku dh mcm perampas dok kuar ngn boyfren org...

aku kenal dier dan rapat ngn dier sblm dier kapel lagi.... skrg dier dh kapel setelah aku tolak lamaran dier jd girlfren dier....terfikir2 adaka dier lamar aku jd awek dier??? itula dier cakap kt aku...dier kapel pas aku tolak... hmmm...apa2 je laaaa.....

balik dr makan, pusing2 bandar, pastuh balik.... dalam masa balik tu..hati ku rs terlalu rawan..... nape erk...
cpt aku p kol x-boyfren ku.... sbbnya takut hatiku berubah.... napa perlu takut....aku pun  x taw....takut aku jatuh hati pada si Z....tapi dier dh jd boyfren org...xle2x...xle amik hak org even x mutlak.... x-boyfren ku plak...aku nak harap apa lagi...keliru rasanya....xtaw dh apa ptt d buat..help me!!!!!!!

1 comment:

  1. tolonggggggg... hahahhaha... mun takut hati berubah pun dapat apa deng? =P paham mek perasaan ya.. kamek takut ati berubah.. kamek takut ramaps hak orang.. tapi last nya? hak orang ya carik kamek lepas nya putus.. errr.....

    ReplyDelete