Friday, March 25, 2011

Kenduri Owh Kendara

Esok da kenduri Aqiqah ank buah kawanku...mggu lepas kahwin org... byk jugak jemputan kawen dan apa2 jemputanlah yg aku dpt...hakikatnya aku nih bukan yg rajin dtg kenduri org..seyes!! aku malas...malas nk bsiap.. malas nak berdandan..malas nak layan org...


setiap kali nak p kenduri..my mom slalu bising2 ckp "kalau x pergi, nnti ko kawen xda sapa yg dtg!"


haaa..amik aku..kene word tu..kang jadi kenyataan..mati aku...wat kenduri berpuloh ribu xda org dtg..hek2x...jauh2x


tujuan sebenar aku tulis ni pon sbb, makin meningkat usia nih..makin byk jemputan... aku rasa smakin dewasa.. or aku rs dh cm org tua kali... so aku pun memainkan peranan spttnya..seperti menghadirkan diri ke kenduri dan kendara org...especially kengkawan aku... yeahhh!!! itula perubahan yg aku lakukan bila usia dh meningkat... 


Tapi..tetiba lak aku terfikir.. bilakah aku berkesempatan or ada peluang p kenduri org dgn kapel.. or bziarah umah org dgn kapel... syahdu lak aku rasa.. dulu tym kapel... raya or kenduri..masing2 jaoh..so pegi mana2 sumanya sorang2 or dgn teman jer... xpernah rasa pegi mana2 dgn kapel... siannyer akuuuuuuuu.... (T_T) sedih sendiri lak aku merasa... ooppsss keluar tajuk daaa~


p/s: awk, awk kirim mms ape kt sy dua tiga hari ni?? xle tgk la, lupa nk gtaw, xda pakai fon canggih dh.. so xle terima mms/3g hanya kol n msej je... xcited nk taw gmbr apa..tp still xle..huhuh... jgn ckp gmbr awk ngn dia lak...dtg angin satu badan...


owh tuhan!! kuatkanlah hatiku... xnk sudah fikirkan dia...tolonglah... 

2 comments:

  1. boleh view kat alamat yang nya berik kat mms ya kan? boleh guna hp kamek juak mun nak tengok.. yerr... nak amdah nya pun hp tek canggih... hahahahhaha....

    ReplyDelete
  2. dh try...p xda~ sedeh..dier pun ckp..adaka sent gmbr?? hmm..apa2 jelaaa

    ReplyDelete