Tuesday, March 22, 2011

Jiwaku Ada Kamu

cukup untuk aku perkatakan...tiap getar d jiwa ada kamu..perghh cam lagu plak entri aku nih~

Awak..sy nak gtau awk.. xleh la sy nak lupakan awk...tebal dan kebal sungguh kasih syg awk bg kat saya sampai sukar sy nak lupakan awk... dan awk plak cam rilek jerrrr x carik sy pon....huhuh...

Awak...awk tahu tak... kalo siang saya mmg x carik awk pun...asal malam menjelma je..adalah jari2 sy nek gatal p sms or kol awk...sy xnk betul sy pernah nekad xnk carik awk..lantak awk la sana...tapi hati sy banyak tol concern kt awk... awk guna2 sy ke?? huhhuhuu....

Seb bek doktor bagi ubat yg leh wat xsedar dunia @ ubat tidor utk saya... xtually ubat tu makan tym malam menjelma jer...xkan la siang ari makan pastuh leh tdo meleleh air liur kat meja ofis lak kan...
So..terima kasih sangat2 kat ubat tu..bagi aku tdo nyenyak..sampai x ingat kat dia...

Tapi before tdo mesti kol dier dulu...hehehe...bagi tenang tdo n tdo penoh senyoman..even x membawa apa2 makna ..berharap?? xmungkin aku nak mengharap apa2 pun lagi dari dia....

xpela..mungkin dh jadi tabiat ataupun kewajipan dulu2 tym kapel before tdo, kene kol... so pas putus pun kena ke wat cmtu lagi??? aku? kene wat, kalo x, xle tdo beb!!! angaunyer aku kan..... huhuhu...sedih aku mengenang diri sendiri...tapi bukan xde pon nak elak dan Jgn Buat Lagi...hurmmm...xtau la nak cakap apa lagi... nanti dier pas kawen kot baru aku realise...atau aku kene jumpa dpn2 pastuh biar dia cakap dr mulut dia bersaksikan mata dan telinga ku dia mengungkapkan..."Hubungan Kita Sampai Di Sini Saja...Moga Berbahagia" perlukah...OMG~ aku berkhayal lagi......

Mmg ssh nak lupakan dia....
Awak...sy melamar awk bole x? =)

2 comments:

  1. boleh2.. sik salah.... try lok.... hehehhe.... mun sik dapat juak, puas ati la nak.. hahah....

    ReplyDelete
  2. mok juak lamar sampai dapat...hak2x.. =)

    ReplyDelete