Thursday, March 17, 2011

Kesukaan Aku Vs Kesukaan Dia

Arini terdetik nak wat sesuatu yang luar biasa,,luar biasa ke? hehe..mungkin sebab aku dh kenyang lepas bekpes ngn staff ofis nih.. yang syoknyer sume makan makanan yg ada d tempat sini..dimana? hanya di sini... =)

Harini aku bekpes dengan mee jawa dan air teh O suam...
nak tgk x cmna mee jawa...jom terjah..!!!


sedap...pedas2 manis je rasanya....mmg pembuka selera...org sini mmg suka mee jawa...bukan takat tu je taw....meh sini aku gtaw lagi... tadi dalam round table, da member makan mee kolok.. sedap!! fuhhh..sume mende je aku sedap..mmg kuat makan..hak3x..




yang ni plak mee laksa sarawak...nyum3x!!! semalam aku bekpes ngn mee ni..sedap sampai aku p toilet taw~ uhuk!mak aku wat lagi sedap~ =)*tgk kat bwh tu..da udang taw...dap nyerr...


kalau nak d himpunkan makanan peberet aku...leh d katakan bykla..x cukup page nih nak huraikan....hehee... tolak mende haram,batu kayu je aku x makan...ngeh2x... 

tym dia d sini dulu, aku bw dier makan kt area waterfront..coz kt situ je nampak bandar aku yg cantik permai...syioohhh..hahhaa *puji sket* then aku ajak la p makan nasi ayam penyet... tadaaaaaaaaaaaa...cm gini..



siap dier order milo peng gelas besar..peberet si dia...aku cm biasa ice lemon tea...diet konon!!


itu kalau dia dtg sini...
2 3 ari lepas dia da gtau dia akan dtg sini lagi...sbb ada game..
so aku harap aku leh jumpa dia lagi..dan bw dia pusing2 sini..sbb aku dh leh drive..*bangga konon*..yer lah xdalah nak sshkan org len plakkan..hehee... xsabar rasanya..i hope... dia adalah x-s aku...moga persahabatan ini sampai bila2...still syg dia.. =(

1 comment: