Friday, March 25, 2011

Bikarbonat..aku menci laaa!!

Haaa..taw x apa itu bikarbonat?? ataupun sodium bikarbonat... ?? Ikut pemahaman aku la..ianya berupa sejenis serbuk ataupun tepong yang digunakan pada kueh mueh untuk mengembangkan dan membesarkan kueh mueh tersebut.....
tujuan sebenar aku wat entri cmni...sbb aku merasakan diriku telah memakan atau termakan..benda atau makanan berunsur bikarbonat...!!!
sbbnya..semakin hari aku merasakan badanku semakin mengembang...unsur2 bikarbonat pasti ada dalam makanan ku.... gurlppp!!!! aku x sukaaaaaaaaaaaaaa.....


seyes!!! aku merasakan aku semakin gemuk... mmg spttnya aku bersifat bersyukur..tp keadaan aku dh cm x normal dah x ikut standard ketinggian... sepatutnya berat ku hanya 55kg...ni dah bertambah mcm org mengandung 6-9bulan...huhuhu sbb aku ckp cm org mengandung...coz kazen aku yg tgh mengandung 7 bulan sama berat ngn aku...gerammmnyerrr....napela aku leh semakin mengembang nih?? 
aku nak exercise pun malas...nk kontrol makan..cm rasa dh kontrol...ada x menda yg boleh wat kurus tanpa senaman?? huhuhuhuhu..bukan men g frust dulu2 mengurus siot...siap timbang 53kg dr 55kg ..itu zaman 5tahun lepas...skrg bukan 1-2 kg bertambah..berkg2x....uhuhuhuh..tambah2 frust...frust nih wat aku kembang lak..kompiden je aku suka tym frust coz pasti kurus..rupanya aku tertipu.....................!!!!!!


bahaya tol!! aku kene pasang azam...azam baru..*ceh tiap2 tahun pasang azam sama tp still gak cmnih!!* on diet x makan tgh ari...leh ke cmtuuuuu???? xke kebulur..... 


p/s: kasih sayang awk wat sy gemok!! x suka tol..kurang2kanlah kasih syg awk tu kt sy kita kan dah xda apa2..ehek! (~_~)!

2 comments:

  1. hahahhahaha.... kamek mok sikit isik...=P kamek kurus gilak.. bingong nyawa mek eh...

    ReplyDelete
  2. kalo dpt..sy org ptma yg salurkn lemaks dan isi kt awk.... nk on diet mulai skrg...hak2x...kalo dpt~

    ReplyDelete