Sunday, February 13, 2011

Perlukah?!


'first romance, first Love, is something so speciaL to aLL of us both emotionaLLy and physicaLLy, that it touches our Life and enriches them forever'

Belum surut lagi air mataku...okeh..siang aku bertahan..aku sibukkan diri..
tapi bila malam je menjelma..aku dh macam pe dah....asyik dgr lagu BILA CINTA-GIO dan lagu Maher zain INSYAALLAH...*ada aku upload* mulalah air mata jatuh ke bantal...nek basah dh bantal aku....

cinta
:
rindu
:
sayang
:
semua perasaan dah bercampur aduk ngn kesedihan..
pls la...airmata..sudah2 la....

aku kene tink negatif je pasal dier baru aku kuat sket....baru aku malas nk mengenang dia.. baru aku benci nak tgk2kn hp ku...
baik aku fikir...
:
dia ada ompuan lain
:
dia syg ngn tunang dier dr aku *sapa2 x tau cite tgk ksh kau dimiliki aku kau punya...IM NOT PERAMPAS OKEH>>>HAK AKU YG D RAMPAS...!!!!!!* okeh2..sabar~
:
dier x syg aku kot
:
dier malas dh nak layan2 sape2...bek hdup single xde org nk kongkong....
*pengongkong ke aku..??*
:
ntah....sgala yg negatif la aku perlu fikirkan....

Kawan2 ku semua dh mengesan mcm ada yg x kene dh ngn aku...beware jgn sampai org tau...
mana x org nak xperasan kalo lam FB ku sedih2 je...ada aku kesah...

sedeh..first tym aku dan dia lsg xda kol n mesej dia dalam satu ari...dalam tempoh 3 tahun~
mataku dh sembab..batuk pun x baik2x....
Ya tuhan..lindungilah aku....
Amin~


No comments:

Post a Comment