Monday, February 21, 2011

Busynya Duniaku Hari Ini


Owh...dasatnya aku arini...rs blank je mata...tgk kertas..fail.. dan entah pape kertas melambak atas meja...stress!? owh tidak..

dh mcm katak jer..melompat dr satu projek ke satu projek...
sampai blurr nak wat yg mana satu...
sume projek mggu nih due date kene submit...
wat to do..sampai lunch hour pon aku x perasan...

letih beb..aku lari2...x larat....seb bek x jatuh..kalo jatuh, jatuh lagi maruah aku depan org..ahakss
owh keje...kan best kalo aku d bagi printer satu..!!!
xyahla aku kene turun naik semata2 nak print mende keje aku..kalo selangkah dua langkah okey g.. nih dr ground floor ke 3rd floor...tp x jugak kurus2..nek lapar ada la aku d watnya...

leh x aku request printer satu kat bos!! uhuk...pls bos i need printer at upstair...penat seyhhhhh...cett..mcm la bos dgr apa ak ckp...grrrrr~ 

wat da hell rasanya~ kadang2 sonok jugak kalo bz...x rs sgt masa berlalu...tgk2 dh balik...

hmmm...xsabar nak habiskan bulan 2 nih...pastuh..
doakan aku taw nk p amik test jpj ni...
doakan dpt lesen cpt2...amin ya rabbal alamin~


No comments:

Post a Comment