Monday, February 21, 2011

Jual Mahal??

Dia: Kenapa dulu jual mahal?


asyik mende nih je dia tnya kt aku...
pls la bro...tym tuh aku tgh kapel...so cubalah utk setia..
tp setia ku x bw kemana rupanya..ehek!


pastu ko dh de makwe.. ko try g tnya mende yg sama...
napa jual mahal..??!!


owh bro! ape yg aku jual mahal sgt nih...makin x faham..
aku tahu..dier rs cm..melepas kot..ehehe..perasan lak~


bukan jodoh kite bro! dier lebih baik utk awk..lgpun kite dh malas bro..nk fikir2 hal nih..
semangat dh ni ngn hidup..kekadang je rs dh sunyi sepi...


hurmm... bro! ilek r bro..kalo da jodoh x kemana... ^^



p/s: aku rindukan dia yg aku kenal dulu..tahun 2008 terlalu indah... hatiku d undang rasa rindu sgt2... aku x rindukan dia yg sekrag..tp aku rindukan dia pada tahun 2008...cinta bersemi... rs dunia ana yg punya.... owh! rindu seyhhh~ sedih plak rasa hati... gulp!! cukup! no more cry~

No comments:

Post a Comment