Sunday, February 20, 2011

Beach..!!!

Arini, aku d ajak leh teman ku pergi ke pantai..
Hampir sebulan jugak aku x kuar ngn dier...
Ini pon aku try lembutkn hati..kuar ngn dier..
sbbnyer..aku dh lama wat silent2 kan diri dr org yg aku rapat even family...byk dok kurung diri lam bilik~ frust konon!!

destinasi d tuju..of course ler beach..

Aku drive separuh pergi pantai..ceh..nk taste power gak..
pastu sampai simpang kecoh lak nk behenti..neves beb!!
almaklum baru je blaja drving..

Alkisahnya..kalo kuar ngn kawan2 tym stress mesti g pantai..
spanjang dalam kete aku ngn dier diam je..soal spatah jawab sepatah..
dan aku tahu..ini bukan aku..sbb mulut aku kecoh beb~
xle dok diam..kalo diam de poblem la tu..heheee..

dier try cakap..aku bebual jugak la..seb bek x timbul isu yg leh
wat aku diam membisu dan terpaku.. bukan ape pon.. malas dh nk cite hal yg sedih..i wan happy~ =)

sambil dok p pantai..aku captured2 gambar..mmg hobi aku~
nak tgk x? gambar yg aku amik without editing...
haaa...ni dier..ni.kt bwh..kat bwh...
:
:
:
:
:


nak letak lebih2x..tapi sume gambar aku ngn dier~

esok2 kalo aku rajin aku letak g gambar yg aku captured2 k~ 




No comments:

Post a Comment