Sunday, February 27, 2011

Apasal Erk?!

Z: Aslmkm..
Me: Wslm..
Z: Bz ka? Sehat?
Me: Xda wat pa..tgk muvie jak.. shat jer.. mimpi ngeri ke smlm?
Z: Haha..ok2..bagusla sehat..xda mimpi tdo lena je smlm.. x pi mana2 ker?
Me: x..mls nk kuar..hujan..
Z:Haha.. hujan rupanya..ok2..sedap berselimut =p..nk tanya bole?
Me: Emm..tnyala..
Z: [Salam. =) sory ggu..xtually terkilan dan hairan jugak nape i d remove from ym n FB..donno wat happen, myb da sumthing,xpala jika itu yg terbaik..heee..sblm terlambat..sory 4 everything dat i had done n nice to meet u..Askum]... sory pasal ape erk? i curious la..hehe
*mesej yg aku pernah hanta kat dier
Me: hurmm...xde apa2 la...just ignore je lah.. or don tink too much..u make me curious plak..
Z:hehe..mm..ok2..apa yg u curious? ;-)
Me: Y u asking?
Z: Y?..adala..
Me: Y adala??
Z:mmm...kla, dun wan to tink too much.. =D lalala
Me: Papelah...we owez misunderstand each other...
Z:=p me?..no la.. u kot..hehe
Me:yala2..i la..
Z: hehe..jgn marah ya..just kidding la..saja2..
Me:terpulangla..
Z: Haha..dn marah2 kay..
Me:oklah..
Z: haha..ok2..dhla..


mesej antara aku dgn kawanku doremon..pepon aku pangil dier Z je lah... dierla kawan yg remove aku dr ym dan FB... okeyh...xpela..
mesej tu aku yang aku highlite tu..aku pernah hanta kat dier pas dier remove aku... cmna aku taw dier remove coz dier sendiri minta izin..pelikkan.. pastuh tetiba anta mesej arini... nape lak memikirkan mesej yang aku anta tuh lagi... 


dier nk dgr aku ckp pe..sbnrnya.. nk aku cakap aku suke dier ke?
arghh..aku sendiri xtau perasaan aku sendiri.. mls dh aku memikirkan sal mende perasan cmnih.. dh elok2 kite kawan..nape ko timbulkan lagi..lagipun ko dh de awek...ko bersama je lah dgn dier.. xplu ko nk tnya aku mcm2... ko x faham perasaan aku skrg..
aku masih mode FRUST taw x.. aku kecewa... aku dh cm x percaya ngn korang yg bgelar lelaki... mudah sgt nk syg banyak org dalam satu masa.. sbb tu kot tuhan bg korang kawen 4... tp sedar2lah.. korang wat cmni..korang menyakitkan byk hati taw x...


biarlah aku sendiri dulu... biarlah aku hilang dr dunia ko...
aku betul2 penat skrg... aku lagi masih keliru dgn hati dan perasaan aku.... ko wat cmni kat aku..wat aku keliru.. apa yg ko nk sbnrnya..atau aku ke yg terlalu fikirkn yg bukan2... 


ko cakap ko juz invisible kan aku dr ym dan FB ko..tp aku dh tgk aku bukan invisible tapi d remove!!! nape kawan aku yg len masih lagi dalam mutual fren ko... nape aku d remove?? itu yg wat aku x fhm... ko anggap aku kawan..okeylah..kawan la..xda aku nk orat2 ko la... aku taw la ko dh de awek...!!!!


ko x taw, aku skrg masih sygkn dan mengharapkan kasih dr bekas kekasih hatiku..walau ku tahu itu x mungkin... 


ko taw, aku rs dh cm xde apa2 dh skrg..hidup ku kosong... xde siapa nk menemani aku..nk care ttg aku..aku dh rs xde sape pedulikn aku pon...walau ku tahu ada lagi d luar sana yg menyayangi aku..terutama keluarga dan teman2ku... 


biarlah aku sendiri dulu..kerana jiwa dan perasaan ku masih keliru..betul2 keliru dgn perasaan sendiri...







No comments:

Post a Comment