Tuesday, March 1, 2011

EngKau InvIte Balik?

Aku hanya mampu tersenyum sahaja...xde lebih2 erk.. korang jgn fikir bukan2....

Napa erk dier invite balik?? 
xtually betul la tekaan aku, yg ada org x senang tgk dier layan kengkawan dier kt FB n YM... nape erk?

Donno nak cakap per... aku kejut bukak gmail nk cek mana taw ada urgent work tuk esok, almklumla cuti arini kan... tgk2 ada mesej dier invite tuk YM... haaa???

Erm..aku dgn NIAT yg xde apa2 k.... aku add dia balik kat YM, bukan apa, aku nyer gmail tuk mende keje je xnk campur aduk ngn menda yg bukan2 maksud aku tuk mengeCHAT...chat pun ngn dak keje jer...hehe gengs porets ku...

So aku waiting la dia masukkan aku lam list friend dier...

*ehem!! arini aku p klinik...siap timbang berat... nak nek pengsan aku dgr nurse tu cakap berat aku berapa.... dhla guna timbang time kite kecik2 dulu..yang timbang manual tu.... siap adjust dier nyer palang... uhuhuhuhuhu... dhla suara nurse tu sebut berat aku kuat..nek malu aku d dngar leh patient lain... So, aku kene berusaha tuk kuruskan berat badan... bahaya tol aku frust tym nih...wat nek berat bukannya kurus...arghhhh dunia dh terbalik~ ^^

No comments:

Post a Comment