Saturday, February 26, 2011

Jika itu yang terbaek!!

so sad...
aku kol dier coz hatiku tiba2 d ambang gelisah dan rindu yg amat ngn dier...
aku nak menangis..tapi aku xnk... aku betul2 rindu dier..
tym aku kol..dier wat x layan.. xpela..skurang2nya aku dgr suara dier..walau x sampai seminit pon...


betul...aku rasa nk menangis nih... cmna ni..kuatkanlah aku... dats y aku x suke dok sorang2 lam bilik sambil layan lagu.... 


ptg td..aku kuar p bandar..arghh..aku melintas d kawasan aku pernah bersama sidia..suma org aku lihat spt dia... owh..tidak!!!! aku betul2 rindu padanya...


awak..sy rindu awk...nape awk xnk layan sy lagi... ;'(


sy tau...xlama lagi awk akan kawen... arghh..sakit jiwaku..
kenapa sumanya terjadi seperti ini...


jika ini yang terbaik utk dirimu... walau berat utk ku berpisah dgnmu..
hapuslah airmataku... aku mengerti... ini bukan inginmu dan inginku...
mahligai kta bersama musnah... aku sendiri lagi... aku betul2 ingin engkau menemaniku... dalam hari2 ku...tapi semuanya musnah..musnah lagi...


terlalu byk impian ku pasang utk kta berdua... sgalanya aku xpernah memberitahu dirimu... arghhhhhhhh....!!!


aku betul2 rasa nk nangis lagi...Tuhan kuatkan hatiku...jgn biarkan aku lemah... 




ini bukan inginku...

3 comments:

  1. ntah..dia xkn gtaw..nnti mau kejut beruk tgk dia di atas pelamin... pastuh sy akan karoke lagu tenda biru... boleh x cmtu? uhuk!!

    ReplyDelete
  2. hahahahahha.. sila lah berlagu... tenda biru.... nice song! dapat di imagine.. =P kidding!

    ReplyDelete