Saturday, January 1, 2011

My Birthday...!!!

Happy Belated Birthday to Me..!!!


Impian ku pada umur yang semakin meningkat ini.. 
  1. Menjadi seorang yang baik dan berguna utk keluarga tersayang dan mendekatkan diri lebih lagi pada penciptaku...
  2. Ingin mendapat kerja yang mampu tuk membuatkn aku tersenyum sentiasa...hehehee
  3. Mendapat kebahagiaan bersama insan tersayang...moga mendapat restu dr kedua2 belah pihak...
Tiada hadiah yang lebih baik dari teman dan keluarga yang mengingati hari kelahiran.. aku x meminta diberikan apapun hadiah..aku mengharapkan doa kalian utk aku jalani hidup ini dengan mudah.. itu sudah memadai bagiku... =)



Jauh di sudut hati.. dihari bahagia mesti ingin dirasai dengan berkongsi bersama insan yang tersayang... rs lebih menghargai... sabar je lah..sbb dia jauh d seberang laut.. terima kasih sayang.. terima kasih kerana menyanyikan lagu selamat hari jadi wat ku dan menjadi insan pertama mengucapaknnya padaku...


Rindu sgt2 nak bertemu....


Berdua kita selamanya.... bagaikan tiada siapa pun d sekeliling kita... bahagia ku rasa...

Rs nak terbang skrg jugak kerana ingin bersama dgnmu...wahhhhh!!! lihat betapa aku rindu padamu... heee

2 comments:

  1. happy belated birthday dear.. may your dream come true... =)may allah blessed u along the way... amin..

    ReplyDelete