Saturday, December 18, 2010

BiLa BosaN HaDir DaLam HiDup

Bosannya..tak tau nak wat apa..nak kol org pon suma lagi sibuk...nk chat pon..xda sapa2 yang on9..hadap FB pon xtau dh nak wat status apa... KOSONG = ZERO.. aku dh bosan..bosannyer...

Hujung minggu spptnya org pegi enjoy..dgn pakwe..ngn kengkawan..aku plak..cm biasa dok umah jer.. kengkawan suma jauh2..ada pun yang dekat mesti lagi busy ngn family.. Fuhhh...boringnyer life aku... pakwe aku?? Uishh..padahnyer kapel ngn org jauh..so lonely la d tmpt sendiri. Jeles lak rasa tgk org ngedate..aku plak..dok d umah dan menghabiskan kursus yang x pandai nak abis lagi..x sabar nak abiskan kursus tu.. itulah permulaan kepada pecahnya kepompong ku... bole la aku bgerak kemana saja aku suka...bilakah waktu itu akan terjadi..


Dalam bosan camni ofcosler ingatan teringat ngn pakwe yang jauh di sana... apala yang di sibuknya tu sampai x abis2 g kerja.. nak kacau selalu takut marah plak teman di sana.. duk diam2 je la..dgn hati xkeruan tgk fon..mana taw ler ada mesej masuk or incoming call... Tp...henset ku silent jer...aduiii..makin wat aku rs betul2 sunyi.... 


Dlm hdup ni kadang2 aku rs nak sibukkan diri jer... biarlah aku xda masa nak bosan...huhuh... uishh..jgn  di doa yang x elok2... kang aku jugak tensen idup asyik ngn keje.... dh d bagi rilex pon masih jugak mengeluh... apala aku ni...bersyukurla patutnya....



 Mggu depan aku dh p kursus.. ermmm...mesti aku plak yg akan membuatkn dia sunyi.. sunyika dia nanti erk..huhuhu..xtau nak ckp ape... biarlah.. Apa yang aku rs skrg..rindu sgt2 kt dia yg jauh tuuu...hurmm..dugaan org bcinta la nih... kene tahan..walau hati x rela...


* Miss U a Lot Dear =) I hope u so.... 

No comments:

Post a Comment