Tuesday, January 4, 2011

Tahun Baru...Azam dan Harapan..

Happy New Year Ol's... Hope not really late to wish NY for ol blog visitors.. 

Harapanku dan azamku...penuh sangat2 kalo nak d tuliskan..dan nak di kongsikan.. Pernahkah azam yg aku simpan terlaksana??? Hakikatnya stp tahun bagiku adalah sama..xplu aku nak tunggu tahun baru, baru ler nak pasang azam dan angan2... hidup ku penuh dgn impian..yeahh!!!!

Impian ku sentiasa berubah dek perubahan waktu dan masa...hahaaahahahaaa...
x salah memikirkan sesuatu yg kta inginkan..inilah menjadi semangat dalam menjalani kehidupan...
Apapun sasaran utama aku dalam tahun 2011 adalah seperti berikut; *cam skema jer ayat aku..ahakss

1.Keja yg terjamin 
2. Beli Kereta

Sikitkan...hehee..cukupla 2 ni dulu..tgh tahun aku pasang lagi...sasaran aku utk 2 menda utama ini adalah dalam tempoh 6 bulan pertama tahun 2011..

DAN utk akhirnya 


Biarlah tahun ini tiada kesedihan yg melampau...uhuk!! biarlah hidup aku penuh dgn kedamaian dan kebahagian...hidup yang dilindungi dengan kasih sayang tuhan,keluarga dan insan2 tersayang....


Pesanan ku untuk semua..Moga anda juga sentiasa bahagia bersama2 insan tersayang...dan kejarlah impian slagi kita masih bernyawa dan mampu membuat org disekeliling kita bahagia kerana kita bukannya menangis dan sedih kerana kita...

No comments:

Post a Comment